|

بزرگترین چالش فرهاد مجیدی در دربی 98؛ ترکیب دفاعی!

مجیدی در دربی یک چالش مهم پیش روی خود دارد.

لینک کوتاه کپی شد

استقلال پس از جدایی مرادمند و یزدانی همچنان بر سیستم خود پای‌بند ماند و با حضور چشمی، غلامی و دانشگر در دیدار مقابل نساجی با سیستم همیشگی بازی کرد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از برنا؛ پس از غیبت دانشگر و چشمی، مجیدی در بازی مقابل صنعت نفت ۴ دفاعه بازی کرد و برای اولین بار رافائل در ترکیب استقلال قرار گرفت. او نمایش خوبی داشت و حالا با توجه به آمادگی ۳ مدافع دیگر (غلامی، دانشگر و چشمی) حالا مجیدی دغدغه مهمی چون تغییر سیستم دارد. او حالا می‌تواند مثل همیشه در بازی‌های امسال ۳ دفاعه کار کند و ابزارهای لازم را دارد اما مساله هماهنگی ۳ نفر حاضر در خط دفاعی است.

از سوی دیگر استقلال در بازی‌هایی که با ۴ مدافع بازی کرده هم هجومی‌تر بوده و هم نمایش‌های بهتری داشته. نمایش‌هایی که با استقبال هواداران این تیم همراه شده و نیمه اول دیدار مقابل صنعت نفت هم یکی از این بازی‌ها بود.

چالش مهم مجیدی برای دربی روز پنجشنبه انتخاب سیستم دفاعی و نفرات آن است. مساله‌ای که قطعا در تعیین سبک بازی استقلال هم تاثیر گذار است زیرا ممکن است استقلال با استراتژی نباختن (با توجه به اینکه حداقل تساوی هم برای استقلال نتیجه خوبی محسوب می‌شود و پرسپولیس قطعا برای برد می‌آید) وارد زمین شود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها