|

گل محمدی در دوراهی انتخاب؛ مهمترین تصمیم دربی!

سرمربی پرسپولیس هنوز گلر خودش را برای دیدار حساس هفته بیست و سوم انتخاب نکرده است.

لینک کوتاه کپی شد

تیم فوتبال پرسپولیس بعد از برتری مقابل نفت مسجد سلیمان در هفته بیست و دوم و حفظ فاصله شش امتیازی با صدر جدول باید این هفته در حساس‌ترین دیدار فصل خود به مصافِ استقلالِ صدر نشین برود. دیداری که علاوه بر حساسیت ذاتی خود، این بار جنگ قهرمانی لیگ هم محسوب می‌شود و به نوعی یکی از آخرین فرصت‌های پرسپولیس برای حفظ شانس گرفتن صدرجدول از استقلال در ۸ دیدار باقی مانده لیگ است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ایلنا؛ ترکیب پرسپولیس در هفته‌های اخیر به دلایل گوناگون دستخوش تغییراتی شده ولی اکثر بازیکنان این تیم حاضر و آماده در اختیار یحیی هستند و دست او برای چینش ترکیب اصلی باز است ولی یک علامت سوال که ذهن سرمربی تیم را مانند هواداران مشغول کرده، انتخاب گلر دربی است.

حامد لک، گلر اول پرسپولیس که در لیگ بیست و یکم برخلاف فصل قبل عملکرد قابل قبولی نداشته، پس از جدایی رادوشوویچ نتوانست اطمینان کافی را در خصوص عملکردش به کادرفنی بدهد و از همین رو یحیی و دستیارانش در نیم فصل یکی از پست‌هایی که در آن به دنبال تقویت بودند را دروازه‌بانی قرار دادند و مذاکراتی با گزینه‌های مختلف داشتند که در نهایت به گزینه احمد گوهری رسیدند.

لک به قدری در عملکردش نوسان داشت که در چند هفته گذشته از نیم فصل دوم بعضاً به گوهری هم بازی رسید ولی هیچکدام نتوانستند انتظارات را برآورده کنند.

لک مقابل گل گهر در هفته نوزدهم در دروازه پرسپولیس بود و روی خروج اشتباه او کی‌روش استنلی توانست با ضربه سر دروازه را باز کند و برد پرسپولیس با تساوی عوض شد و فاصله پرسپولیس با استقلال افزایش پیدا کرد.

در هفته بیستم و در بازی با مس رفسنجان احمد گوهری شانس بازی پیدا کرد و علیرغم برتری ۳ بر یک پرسپولیس، گلر این تیم روی گل دریافتی مقصر بود و عدم رضایت از او باعث شد دوباره به نیمکت کوچ کند.

در هفته بیستم و یک هم لک بار دیگر در دروازه قرار گرفت که حاصل حضورش مقابل صنعت نفت یکی از ضعیف‌ترین بازی‌های عمر فوتبالی او بود. یک گل به خودی و اشتباه فاحش روی گل دوم شکست سنگین ۲ بر صفر این تیم را رقم زد تا خشم و عصبانیت هواداران از او به اوج برسد.

با وجود حساسیت دیدار پیش از دربی، یحیی گل محمدی لک را بابت عملکرد ضعیفش جریمه کرد و به نیمکت فرستاد تا مقابل نفت مسجد سلیمان شاهد حضور دوباره گوهری باشیم. فرصتی که اگر از آن استفاده مطلوب می‌کرد بلیت دربی هم در جیبش قرار می‌گرفت ولی در این دیدار هم با وجود برد پرسپولیس دروازه گوهری مقابل یکی از ضعیف‌ترین خط حمله‌های لیگ برتر باز شد و نتوانست کلین شیت کند.

این اتفاق باعث شده وضعیت پرسپولیس در دروازه در دربی مبهم باشد. نه لک و نه گوهری آمادگی اطمینان بخشی از خودشان در ۴ دیدار اخیر نشان نداده و به نظر می‌رسد دغدغه و نگرانی یحیی در بازی حساس پیش رو این نقطه از زمین باشد.

حامد لک شانس بیشتری به واسطه تجربه بالایش برای این بازی دارد ولی از طرفی گوهری عملکرد نسبی بهتری داشته و با وجود اشتباه و باز شدن دروازه‌اش، حداقل تیمش دیدارهای با حضور او را برده و این یک پوئن مثبت برایش محسوب می‌شود.

باید دید در نهایت گل محمدی چه تصمیمی در این خصوص خواهد گرفت

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها