|

انگیزه های یحیی گل محمدی برای بردن استقلال در دربی بزرگ!

سرمربی قرمزها در دربی 98 مقابل استقلال به دنبال دستیابی به چه اهدافی است؟

لینک کوتاه کپی شد

یحیی گل‌محمدی در حالی قرار است هشتمین دربی پایتخت را در قامت سرمربی پرسپولیس تجربه کند که در این بازی انگیز‌های زیادی برای دستیابی به 3 امتیاز دارد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فوتبالی؛ یحیی در 7 دیداری که به عنوان سرمربی در دربی حضور داشته، 6 بار با استقلال مساوی کرده( در پایان وقت معمول) و یکبار هم شاگردان مجیدی را شکست داده و امیدوار است که پنجشنبه هم بتواند این رکورد را حفظ کند و باز هم مقابل استقلال، شکست‌ناپذیر باقی بماند.

کاهش فاصله با استقلال

 باخت به صنعت نفت در آبادان، در بدترین زمان ممکن برای پرسپولیس رخ داد و حالا فاصله این تیم با استقلال صدرنشین به 6 امتیاز رسیده است. پرسپولیس برای اینکه بتواند ششمین قهرمانی متوالی‌اش در لیگ را جشن بگیرد، باید در 8 هفته‌ای که تا پایان فصل باقی مانده، فاصله‌‌اش با استقلال را کاهش داده و از این تیم عبور کند و در صورت برد در دربی، فاصله دو تیم به 3 امتیاز خواهد رسید که همین موضوع می‌تواند انگیزه ویژه‌ای برای یحیی و شاگردانش در هفته‌های آخر لیگ باشد.

رکوردی که باید مشترک باشد

 استقلال اگر برنده دربی شود، به تنهایی صاحب رکورد شکست‌ناپذیری متوالی در تاریخ لیگ برتر خواهد شد و پرسپولیس حداقل در این مورد، دوست ندارد شراکت با استقلال را از دست بدهد!

به دنبال اثبات مجدد

سرمربی پرسپولیس هر چقدر هم که در کارش موفق بوده، با این انتقاد روبروست که در برخی بازیهای بزرگ نمی‌تواند نتیجه مورد نظرش را بگیرد. او البته در چند دیدار خلاف این موضوع را ثابت کرده و سپاهان و استقلال را در لیگ برده و در لیگ قهرمانان آسیا هم تیمهایی مثل السد و النصر را شکست داده اما باخت به اولسان هیوندای در فینال لیگ قهرمانان، شکست به الهلال در فصل گذشته این تورنمنت و باخت به فولاد در سوپرجام باعث شده که یحیی گل‌محمدی سوژه این انتقاد باشد و امیدوار است در دربی بتواند پاسخ خوبی به این انتقادها بدهد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها