|

پرسپولیس به دنبال شاه ماهی گل گهر!

به نظر می رسد از حالا پرسپولیس به فکر تقویت تیم برای فصل آینده است.

لینک کوتاه کپی شد

پرسپولیس در این فصل روز‌های عجیبی را سپری کرد. بعد از آنکه پنجره نقل و انتقالاتی این تیم در ابتدای فصل به دلیل شکایت گابریل کالدرون بسته شد، یحیی گل محمدی خریدی که می‌خواست را نتوانست انجام دهد. بعد‌ها در طول فصل او دو گزینه ارزان قیمت تاجیکستانی خرید، ولی هیچکدام از آن‌ها بازی که می‌خواست نبود.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فرارو؛ یحیی برای پرسپولیس از روز اول به دنبال خریدن مهاجم و هافبک هجومی بود. با این حال بی پولی از یک سو و البته پنجره بسته از سوی دیگر، دست سرمربی پرسپولیس را بست. نهایتا کار به جایی کشید که مهلت پرسپولیس تمام شد و این تیم در نیم فصل هم فقط احمد گوهری و رامین رضاییان را جذب کرد. بعد‌ها گزینه دیگری به اسم شرزود تمیروف هم به فهرست یحیی اضافه شد که این یکی خیلی سریع جذب باشگاه پرسپولیس شد.

حالا، اما یحیی برای اینکه مانع از تکرار اتفاقات فصل جاری شود از همین حالا دست به کار شده و گزینه‌های مدنظرش را آشکار کرده است. بعد از اینکه عنوان شد چند بازیکن قدیمی پرسپولیس قرار است به این باشگاه برگردند حالا عنوان می‌شود که سعید صادقی، پدیده این فصل گل گهر و لیگ برتر در فهرست خرید یحیی گل محمدی برای پرسپولیس قرار گرفته است. صادقی در این فصل با گل و پاس گل‌هایی که زده و به همتیمی هایش داده یکی از بهترین بازیکنان لیگ برتر بوده است. او البته در نیم فصل و همچنین در ابتدای فصل هم در فهرست خرید پرسپولیس قرار داشت که به دلیل مشکلات به وجود آمده، این انتقال نهایی نشد.

آخرین اخبار باشگاه پرسپولیس را در صفحه پرسپولیس شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها