|

بارسلونا 4-0 اوساسونا؛ مثل آب خوردن!

بارسلونا در یک بازی خانگی توانست با نتیجه 4-0 اوساسونا را شکست بدهد.

لینک کوتاه کپی شد

شاگردان ژاوی در این دیدار کاملا برتر از حریف بودند و در نهایت با گل های فران تورس (دو گل)، پی‌یر امریک اوبامیانگ و ریکی پوچ به پیروزی رسیدند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ بارسا بازی را بهتر آغاز کرد و بازیکنان این تیم در دقایق ابتدایی توپ و میدان را در اختیار داشتند اما نتوانستند موقعیت ویژه ای روی دروازه حریف ایجاد کنند.

در دقیقه 11 بود که عثمان دمبله روی یک حرکت از سمت راست صاحب موقعیت شد اما ضربه او از کنار دروازه به بیرون رفت.

برتری بارسایی ها سرانجام در دقیقه 13 نتیجه داد و این تیم صاحب یک ضربه پنالتی شد. روی پاس در عمق بوسکتس بود که گاوی در محوطه جریمه اوساسونا صاحب موقعیت شد اما توسط مدافع حریف سرنگون شد و داور نقطه پنالتی را نشان داد. فران تورس پشت توپ قرار گرفت و برخلاف جهت حرکت دروازه‌بان، گل اول بازی را به ثمر رساند.

برتری بارسا بعد از این گل ادامه پیدا کرد و در دقیقه 21، تورس گل دوم خود و تیمش را به ثمر رساند. این بار دمبله در نقش گل‌ساز ظاهر شد و پاس در عمق عالی او را تورس در موقعیتی تک به تک تبدیل به گل کرد.

این گل هم از فشار حملات بارسا کم نکرد و شش دقیقه بعد این تیم به گل سوم رسید. این بار هم دمبله پایه‌گذار گل بود و ارسال او به محوطه شش قدم را پی‌یر امریک اوبامیانگ به خوبی قطع کرد و اختلاف را به سه گل افزایش داد.

در ادامه از تب و تاب بازی کاسته شد و تیم میهمان هم تا اندازه‌ای پیش کشید اما در مجموع باز هم این بازیکنان بارسا بودند که بازی را در اختیار داشتند ولی موقعیت خاصی روی دروازه ها ایجاد نشد و نیمه اول با همان سه گل به سود بارسا به پایان رسید. 

نیمه دوم را هم بارسلونا بهتر آغاز کرد و در دقیقه 50، روی ارسال دمبله، اوبامیانگ می توانست گل دوم خود در این دیدار را به ثمر برساند اما ضربه والی او راهی به چهارچوب پیدا نکرد.

پنج دقیقه بعد پیکه در یک پیشروی به محوطه جریمه حریف موفق به باز کردن دروازه شد اما داور به دلیل آفساید این گل را نپذیرفت.

 

در ادامه کمی از ضرباهنگ بازی کاسته شد اما باز هم این بازیکنان بارسا بودند که توپ و میدان را در اختیار داشتند.

در دقیقه 71 دمبله با یک حرکت انفرادی دیدنی می توانست دروازه را باز کند اما حضور به موقع مدافع اوساسونا، این فرصت را از او گرفت.

حملات بارسا سرانجام در دقیقه 75 نتیجه داد و ریکی پوچ دو دقیقه بعد از ورود به زمین دروازه را باز کرد. او که روی پاس دمبله صاحب موقعیت شد، ابتدا ضربه ای از پشت محوطه جریمه زد که توسط دروازه بان حریف برگشت داده شد اما زودتر از سایرین خود را به توپ رساند و بعد از پشت سر گذاشتن سرخیو هررا، به راحتی گل چهارم را نام خود ثبت کرد.

در دقایق پایانی هم حملات بارسا ادامه پیدا کرد اما توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و بازی با برتری 4-0 آبی و اناری ها به پایان رسید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها