|

طعنه سنگین گلر سابق استقلال به منتقدان فرهاد مجیدی!

پیشکسوت استقلال گفت: آقایان یادشان رفته وقتی در استقلال بودند، وضعیت به مراتب بد تر از شرایط کنونی بود.

لینک کوتاه کپی شد

«پرویز برومند» روز دوشنبه  در خصوص پیروزی تیم فوتبال استقلال در دیدار برابر صنعت نفت آبادان در هفته بیست و دوم لیگ برتر اظهار داشت: دیدار بسیار زیبایی دیدیم. هم آن‌ها خوب بازی کردند و هم استقلال. استقلال در این هفته‌ها هم خوب بازی می‌کند و هم نتیجه خوبی می‌گیرد. 

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از صدآنلاین؛ وی در پاسخ به این پرسش که آیا استقلال در این فصل قهرمان می‌شود یا نه بیان کرد: انشاالله این اتفاق رخ می‌دهد. استقلال روند رو به رشدی دارد و به نظرم امسال قهرمان خواهد شد. 

پیشکسوت باشگاه استقلال در مورد صحبت‌های «علی منصوریان» سرمربی صنعت نفت درباره «فرهاد مجیدی» گفت: زمانی که آقایان خودشان در استقلال بودند، بدتر از این بود. امیدوارم این افراد کلاه خود را قاضی کنند. البته من این ماجرا ها را نفی می‌کنم. داشتن مرام و معرفت صفت بدی نیست و احترام گذاشتن هم موضوع مهمی است. 

برومند همچنین درباره خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس و عرضه سهام این ۲ باشگاه در بورس بیان کرد: هر کسی باعث و بانی این اتفاق است، کار خوبی کرده است اما راه و روش آن باید تغییر می‌کرد.

وی افزود: اگر حق پخش برای تیم‌ها رعایت شود، باشگاه‌ها به سمت حرفه‌ای شدند می‌روند. نفع این حرکت اول برای دولت، بعد برای سازمان خصوصی سازی و بورس و بعد از آن برای باشگاه‌ها است.   

پیشکسوت باشگاه استقلال در خصوص بازی شهرآورد روز پنجشنبه، گفت: خیلی دلچسب‌تر است اگر استقلال با برد در این بازی به سمت قهرمانی برود. در وهله اول دوست دارم بازی خوبی ببینیم و بعد از آن دوست دارم استقلال برنده بازی شود. 

 نود و هشتمین شهرآورد پایتخت روز پنجشنبه بیست و ششم اسفندماه برگزار می‌شود و سرخآبی‌های پایتخت برای چهارمین بار در سال ۱۴۰۰ رو در روی یکدیگر قرار خواهند گرفت.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها