|

ستاره پرسپولیس در راه اروپا!

این احتمال وجود دارد که میلاد سرلک هافبک تیم پرسپولیس برای فصل آینده در یک تیم اروپایی توپ بزند.

لینک کوتاه کپی شد

یکی از بهترین خریدهای پرسپولیس در چند فصل اخیر که در ابتدای لیگ بیستم به این تیم آمد میلاد سرلک بود. سرلک به خوبی در پرسپولیس جا افتاد و کاملا مؤثر و در خدمت تیم عمل می‌کند. با وجود مخالفت هواداران، یحیی گل محمدی برای خرید سرلک اصرار زیادی داشت ولی حالا پرسپولیسی‌ها متوجه می‌شوند که دلیل پافشاری یحیی برای جذب این بازیکن چه بود.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از خبرورزشی؛ سرلک عصای دست یحیی در دو فصل اخیر بود و سرمربی پرسپولیس علاقه زیادی به او دارد. شاید به دلیل ساده بازی کردن سرلک بازی او خیلی به چشم نیاید و تماشاگر پسند نباشد ولی فوتبالی‌ها می‌دانند میلاد چه مهره با ارزشی برای پرسپولیس است. شماره ١٠ پرسپولیس به لطف عملکرد خوبش در این تیم در لیست اسکوچیچ برای تیم ملی هم قرار گرفت و توانست به رویای خودش که پوشیدن پیراهن تیم ملی بود برسد.

میلاد در حالی تابستان قبل به پرسپولیس آمد که هنوز از قراردادش با شهرخودرو یکسال باقی مانده بود. به همین دلیل سرلک می‌بایست از جیب خودش پول رضایتنامه را به باشگاه شهرخودرو می‌پرداخت. مدیران پرسپولیس هم به سرلک گفته بودند نمی‌توانند پولی برای رضایتنامه پرداخت کنند. میلاد که علاقه زیادی به حضور در پرسپولیس داشت تصمیم گرفت خودش مبلغ درخواستی شهرخودرو که یک میلیارد و چهارصد میلیون تومان بود را از بپردازد. مبلغ قرارداد سرلک با پرسپولیس در سال گذشته ٢ میلیارد و ٦٠٠ میلیون تومان بود که یک میلیارد و ٤٠٠ میلیون تومان آن را، سرلک به باشگاه شهرخودرو داد و پولی که گیر خودش آمد یک میلیارد و ٢٠٠ میلیون تومان بود.

جالب است بدانید قرارداد سرلک برای سال دوم افزایش زیادی نداشت و این بازیکن باکیفیت برای لیگ بیست و یکم چیزی حدود دو میلیارد و ششصد میلیون تومان گرفت. در پایان فصل قرارداد سرلک که حالا به یک ستاره تبدیل شده به پایان می‌رسد و تکلیف ماندن یا جدایی این بازیکن هنوز مشخص نیست.

یحیی گل محمدی به مدیران پرسپولیس اعلام کرده که هرطور شده قرارداد این بازیکن را تمدید کنند ولی درویش و دوستانش هنوز موفق به راضی کردن این بازیکن نشده‌اند. به طور حتم میلاد حاضر نخواهد شد با مبلغی پایین و مشابه با قرارداد امسالش با پرسپولیس تمدید کند ولی یکی از دلایلی که ممکن است باعث جدایی سرلک از پرسپولیس شود، به قرارداد این بازیکن با یک شرکت نقل و انتقالاتی در هلند برمی‌گردد.

شرکت اسپورت لایف که در زمینه ترنسفر بازیکن به لیگ هلند و بسیاری دیگر از کشورهای اروپایی فعالیت می‌کند، با ستاره ملی پوش پرسپولیس قرارداد دارد و از همین حالا به دنبال ترنسفر کردن این بازیکن در تابستان است.

گفته می‌شود این شرکت سرلک را به چند تیم هلندی و بلژیکی پیشنهاد داده ولی چیزی قطعی نیست. حال باید دید که پرسپولیس در انتهای فصل باز هم یک ستاره خود را از دست خواهد داد یا اینکه می‌تواند کاری کند تا میلاد قید پیشنهادات خارجی اش را بزند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها