|

دو ستاره رئال در خطر محرومیت از ال کلاسیکو

کاسمیرو و مندی که اخیراً با دریافت کارت زرد، همزمان دیدار برگشت حساس psg را از دست داده بودند، در خطر محرومیت از یک دیدار بزرگ دیگر هستند.

لینک کوتاه کپی شد

کاسمیرو و فرلاند مندی که اخیراً با دریافت کارت زرد، همزمان دیدار برگشت حساس مقابل پاری سن ژرمن را از دست داده بودند، در خطر محرومیت از یک دیدار بزرگ و مهم دیگر هستند.

 به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛  اگرچه رئال مادرید نشان داد که بدون این دو بازیکن هم توانایی غلبه بر تیم پر ستاره پاری سن ژرمن را دارد، اما کارلو آنچلوتی نمی خواهد بار دیگر چنین ریسکی را متقبل شود. رئال مادرید امشب در زمین مایورکا به میدان خواهد رفت تا بعد از آن آماده جدال حساس مقابل بارسلونا در سانتیاگو برنابئو شود.

ادر میلیتائو، کاسمیرو و فرلاند مندی، سه بازیکنی هستند که در صورت دریافت کارت زرد، بازی بعدی تیمشان را از دست خواهند داد اما مدافع برزیلی به علت سرماخوردگی از لیست بازی امشب خط خورده و باید دید سرمربی ایتالیایی چه تصمیمی در خصوص دو بازیکن دیگر خواهد گرفت.

از طرفی اگر کاسمیرو و مندی مقابل مایورکا به میدان نروند، با توجه به غیبت مقابل پاری سن ژرمن، احتمال دور شدن از شرایط بازی و آمادگی هم برای آنها وجود دارد.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها