|

قول جذاب ستاره پرسپولیس به هواداران: گلزنی کنم سورپرایز ویژه‌ دارم!

این تازه ترین صحبت های پاکدل در آستانه دربی است.

لینک کوتاه کپی شد

این تازه ترین صحبت های حامد پاکدل مهاجم پرتلاش پرسپولیس در آستانه دربی است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از پارس فوتبال؛ شماره ۴۰ پرسپولیس با بدشانسی محض و در اوج آمادگی پیش از دیدار تیمش برابر مس رفسنجان مصدوم شد تا سه بازی بعدی را از دست بدهد اما

حالا این مهاجم تیزچنگ آماده دربی است. 

سه بازی پشت سر هم گل زدی و سه بازی را هم پشت سر هم به دلیل مصدومیت از دست دادی. توضیحی می دهی؟

 به هر حال اتفاقی است که افتاده است. گاهی چرخ گردون به کام شماست و گاهی هم به ضرر شما می چرخد. مهم این است که سالم و سلامت برگشتم و حالا مشکلی ندارم.

ظاهرا عمده دلیل بازی نکردن تو در مقابل مس رفسنجان و صنعت نفت آبادان عدم صدور مجوز پزشک معالج خودت بود اما به نظر رسید در دیدار با نفت مسجد سلیمان، یحیی گل محمدی تصمیم گرفت ریسک نکند و باز هم به تو استراحت بدهد؟

بنده شاگرد آقا یحیی هستم. زمانی که در تمرین با سر و گردن زمین خوردم و بیهوش شدم ظاهرا آقای یحیی بالای سر من رسیده و با باز کردن فک و بیرون آوردن زبانم جلوی خفه شدن مرا گرفته است. من مدیون ایشان هستم و هر تصمیمی بگیرد تابع هستم و اطاعت می کنم. امیدوارم به عنوان یک بازیکن بتوانم روزی جواب محبت های ایشان را بدهم.

پنج شنبه بازی بسیار سختی با استقلال دارید. در این رابطه چه صحبتی داری؟

 شکی نیست بازی سختی پیش روی ماست اما روز پنج شنبه محکوم به برد هستیم.

این یک نوع کری خوانی است؟

 نه، به شخصه از کری خوانی خوشم نمی آید. شما باید در زمین فوتبال خودتان را نشان دهید و با رجز خوانی کسی برنده دربی نمی شود. البته حساب هواداران جداست.

چه طور؟

 من خودم از کودکی طرفدار پرسپولیس بوده و هستم. طبیعی است ما هم در لباس طرفداری برای دوستان و اقوام استقلالی کری می خواندیم اما زمانی که شما به عنوان بازیکن پیراهن این دو تیم را می پوشید قضیه فرق می کند. در واقع کری خواندن متعلق به طرفداران دو تیم است و نه بازیکنان!

ولی مهدی هاشمی نسب و بهروز رهبری فرد در گذشته می گفتند کری بخوانید اما در زمین به کری خود عمل کنید؟

این دو بزرگوار پیشکسوت ما هستند و خدمتشان ارادت دارم. هر دو هم انصافا دربی باز بودند.

شرایط امروز پرسپولیس در آستانه دربی چطور است؟

تیم فوق العاده ای به همراه رختکن بسیار خوبی داریم که همه هوای یکدیگر را دارند. از اول هفته خیلی خوب تمرین کرده و قصد داریم با مثبت اندیشی وارد دریی شویم.

منظورت از مثبت اندیشی یعنی شکست دادن استقلال؟

 گفتم که اهل کری خوانی نیستم. شما تا فردا صبح هم سئوال بپرسید همین جواب را خواهم داد! البته ناگفته نماند پرسپولیس به شدت به سه امتیاز این بازی نیاز دارد. از اول هفته کادرفنی و بزرگ ترهای تیم با مثبت اندیشی به همه ما برای دربی روحیه می دهند.

 نقشه ای برای شادی پس از گل کشیدی؟

 انشالله اگر بازی کنم و گل بزنم یک سورپرایز خواهم داشت.

 بوسیدن لوگوی پرسپولیس چطور؟

 انشالله اگر خدا بخواهد و در دربی گل بزنم بوسیدن لوگوی پرسپولیس که روی شاخش است! البته از شوخی گذشته فرقی نمی کند چه کسی گل بزند، مهم این است که پرسپولیس برنده شود. این برد برای تیم ما مهم است و خیلی کسی به فکر درخشش انفرادی نیست. بنابراین هر کدام از همبازیانم به امید خدا در دربی موفق به گلزنی شوند دسته جمعی شادی خواهیم کرد. بازی کردن یا نکردن، گل زدن یا گل نزدن حامد پاکدل خیلی مهم نیست.

حرف آخر؟

خوشحالم پس از مدت ها قرار است دربی با حضور تماشاگران برگزار شود. مشتاقانه برای دیدن این عزیزان لحظه شماری می کنم. هیچ حسی بالاتر از شادی کنار هواداران نیست و پرسپولیس به عنوان پرطرفدارترین تیم ایران مدت هاست از این نعمت محروم شده است. پنج شنبه قدم هواداران پرسپولیس روی چشم همه ماست. بی صبرانه منتظر حضور این عزیزان و انرژی مثبت هواداران هستیم.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها