|

خشم لواندوفسکی از سران بایرن

ماندن رابرت لواندوفسکی، ستاره لهستانی بایرن مونیخ در این باشگاه هنوز قطعی نیست.

لینک کوتاه کپی شد

رابرت لواندوفسکی 34 ساله شده و قرارداد این بازیکن لهستانی و گلزن در تابستان سال 2023 به اتمام می رسد.

 به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ رابرت لواندوفسکی در حال حاضر از مواضع باشگاه بایرن مونیخ چندان راضی نبوده و انتظار دارد آنها زودتر برای تمدید وارد عمل شوند. اسپورت وان امروز با انتشار گزارشی در خصوص موانع تمدید قرارداد این بازیکن با باشگاه پرافتخار و آلمانی توضیحاتی ارائه داده است. در واقع رابرت لواندوفسکی همچنان منتظر است تا مدیران باشگاه بایرن مونیخ اظهارات علنی خود مبنی بر تمایل به حفظ این بازیکن را در عمل نیز به اجرا بگذارند. 

البته منابع داخل باشگاه همچنان می گویند که مدیران بایرن مونیخ نمی خواهند تحت فشار اتفاقات و حواشی اخیر قرار بگیرند و به موقع با رابرت لواندوفسکی در مورد تمدید قرارداد صحبت خواهند کرد. به نظر می رسد این اتفاق در هفته های آینده رخ خواهد داد و با توجه به اینکه بایرن مونیخ اصلا نمی خواهد رابرت لواندوفسکی را از دست بدهد، پروسه تمدید قرارداد با این بازیکن به زودی آغاز می شود.

البته در آن مقطع نیز مشکل بزرگی بین طرفین در مورد دستمزد این ستاره لهستانی وجود دارد. باشگاه سقف حقوق برای خود در نظر گرفته و نمی خواهد بیش از 25 میلیون یورو در سال به یک بازیکن بپردازد. به همین علت وضعیت برای تمدید قرارداد با رابرت لواندوفسکی بسیار دشوار شده و ممکن است عدم توافق مالی در مورد آینده این بازیکن، راه او را از بایرن مونیخ جدا کند. در صورت جدایی از بایرن، اخباری در مورد احتمال انتقال رابرت لواندوفسکی به لالیگا و حتی لیگ برتر در ماه های اخیر منتشر شده است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها