|

پیشنهاد رسمی تاتنهام به ستاره بارسلونا

تاتنهام برای مهاجم هلندی بارسلونا پیشنهادی رسمی ارائه کرده است.

لینک کوتاه کپی شد

رونالد کومان از همان ابتدای حضور روی نیمکت بارسلونا به شدت برای جذب ممفیس دیپای تلاش کرد و این بال هلندی در نهایت در تابستان سال گذشته از لیون راهی نوکمپ شد. اما با جدایی سرمربی هلندی و البته مصدومیت ممفیس دیپای، شرایط برای او تنها چند ماه پس از این انتقال متفاوت شده و احتمال جدایی این بازیکن وجود دارد.

 به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ نشریه اسپورت ماه پیش در گزارشی مدعی شد تیم هایی به خصوص از لیگ ایتالیا مانند ناپولی وجود دارند که خواهان جذب ممفیس دیپای در تابستان هستند، اما این بازیکن تا پایان فصل هیچ تصمیمی در مورد آینده نخواهد گرفت.

 هرچند دیپای که با 11 گل، بهترین گلزن فصل بارسلوناست و  پس از مصدومیت توانسته زیر نظر ژاوی به میدان رفته و گلزنی هم کند اما او در ایده های سرمربی جدید بارسا جای ثابتی ندارد. مثلث دمبله، فران تورس و امریک اوبامیانگ در بازی های اخیر بارسا به شکل ثابت به میدان رفته و خوش درخشیده است.

طبق ادعای جرارد رومرو خبرنگار نزدیک به باشگاه بارسلونا برای دیپای پیشنهادی رسمی و خوب از باشگاه تاتنهام رسیده و باشگاه کاتالان نیز این پیشنهاد را در دست بررسی دارد. مشکلات اقتصادی بارسلونا نیز مزید بر علت شده تا گزینه فروش ستاره هلندی همچنان روی میز باشد. هرچند از الان زود است که در مورد جدایی دیپای نظر قطعی داده شود ولی ترافیک در خط حمله بارسا و اقدام باشگاه برای جذب یک مهاجم دیگر در تابستان نشان می دهد که دیپای به در خروج نزدیک تر است و باید منتظر جدایی او بود. دیپای سابقه بازی برای منچستریونایتد در لیگ برتر را هم دارد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها