|

گزینه آلترناتیو بارسلونا به جای هالند، جذاب تر است!

به ادعای موندو دیپورتیوو، محمد صلاح مورد توجه باشگاه بارسلونا قرار دارد.

لینک کوتاه کپی شد

از مدت‌ها قبل گفته شد که ارلینگ هالند یکی از مهم‌ترین اهداف نقل و انتقالاتی بارسلونا در تابستان 2022 محسوب می شود.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ با این حال از همان اول هم مشخص بود که باشگاه کاتالانی کار بسیار دشواری برای جذب این بازیکن پیش رو خواهد داشت چرا که تیم های زیادی خواهان ستاره نروژی هستند و از طرف دیگر به خدمت گرفتن هالند هزینه نقل و انتقالاتی بسیار بالایی خواهد داشت.

به نظر می‌رسد که همه این سختی ها باعث شده که شانس بارسلونا برای جذب ارلینگ هالند به کمترین حد خود برسد. بر اساس گزارش هایی که در روزهای اخیر منتشر شده بارسا از کورس رقابت برای جذب ستاره نروژی کنار رفته و در حال حاضر دو تیم رئال مادرید و منچسترسیتی از بیشترین شانس برای به خدمت گرفتن این بازیکن برخوردار هستند.

با این حال بارسا گزینه هایی هم برای جانشینی ارلینگ هالند دارد. در همین راستا موندو دیپورتیوو گزارشی منتشر کرده و مدعی شده که بارسلونا قصد دارد در صورت ناکامی کامل در جذب ارلینگ هالند به سراغ محمد صلاح برود و تلاش خود را برای آوردن این ستاره مصری باشگاه لیورپول به نوکمپ آغاز کند.

بر اساس ادعای موندو دیپورتیوو بارسلونا می‌داند که باشگاه لیورپول برای فروش محمد صلاح پول زیادی را طلب می کند اما در عین حال آنها امیدوار هستند که با برخی سیاست ها از جمله قرار دادن چند بازیکن خود در معامله جذب ستاره مصری، او را به نوکمپ بیاورند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی