|

یحیی گل محمدی تکلیف عیسی آل کثیر را روشن کرد!

صحبت‌های گل‌محمدی در خصوص آل کثیر، موج امیدواری‌ای که بعد تمرینات او به وجود آمده بود را از بین برد.

لینک کوتاه کپی شد

مقاومت عیسی آل کثیر در برابر عمل رباط صلیبی و تحمل دوران دوری شش ماهه باعث شد وضعیت او کاملا در هاله‌ای از ابهام قرار داشته باشد. از یک‌سو در گزارش‌های تمرین باشگاه پرسپولیس نام عیسی آل‌کثیر میان مصدومان دیده نمی‌شد و اطلاعات جدیدی از وضعیتش در دسترس نبود و از سوی دیگر تصاویر و ویدئوهای تمرین از حضور آل‌کثیر در جمع قرمزپوشان حکایت داشت.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ آل‌کثیر در آخرین ویدئویی که منتشر کرد به زدن شوت‌های محکم با همان پای مصدومش مشغول بود که باعث شد علامت سوال بزرگی در برابر وضعیتش قرار بگیرد و حتی برخی شایعات از حضور این مهاجم در لیست دربی پرسپولیس حکایت داشت.

حال اما صحبت‌های گل‌محمدی در مورد او همانند کنفرانس‌های قبلی‌ای که از او در خصوص عیسی پرسیده شده بود، رگه‌هایی از امیدواری را در خود ندارد و شاید باعث شود هوادادان پرسپولیس بیخیال پی‌گیری اخبار مربوط به بازگشت آل‌کثیر شوند.

سرمربی پرسپولیس درخصوص اینکه آیا عیسی آل کثیر که با وجود مصدومیت رباط صلیبی در تمرینات اخیر سرخ پوشان شرکت کرده می‌تواند فرصت بازی برای تیمش در دربی را به دست آورد، گفت: وضعیت آل کثیر مانند قبل است و تغییری نکرده است. فقط برایش آرزوی سلامتی دارم و امیدواریم شرایطی که برای او ایجاد شده است بتواند مدیریت کند. ما هم هر کمکی از دست‌مان بربیاید برای عیسی انجام می‌دهیم.

گل محمدی در خصوص  اینکه آیا باشگاه نمی‌خواهد وضعیت آل کثیر را مشخص کند، گفت: خودش باید تکلیفش را با خودش مشخص کند‌. می‌دانید عیسی چه قدر به تیم ما کمک و در چه شرایطی برای تیم ما بازی کرد. شاید پذیرش اتفاقی که برای او رخ داد، سخت بود اما مقداری باید خودش این وضعیت را بپذیرد و با درمانش اقدامات خوبی را انجام بدهد.

این‌طور که پیداست یحیی به هیچ وجه حاضر نیست آل‌کثیر را با این وضعیت راهی میدان کند و نمی‌خواهد مصدومیت مجدد احتمالی او را نظاره کند. به این ترتیب اگر عیسی سرانجام به قول سرمربی تیمش وضعیت خود را بپذیرد و زیر تیغ جراحی برود، با مقاومت در این امر تنها طول درمان خود را طولانی‌تر کرده است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها