|

جزئیات قرارداد ستاره میلان با بارسلونا لو رفت!

جزئیات قرارداد کسیه با بارسلونا فاش شد.

لینک کوتاه کپی شد

فرانک کسیه قرارداد خود را با میلان تمدید نخواهد کرد و به نظر می‌رسد که در ماه جولای به شکل رایگان راهی بارسلونا خواهد شد. ستاره ساحل عاجی بعد از جان لوئیجی دوناروما و هاکان چالهان اوغلو سومین بازیکن کلیدی روسونری محسوب می‌شود که این باشگاه ایتالیایی را به شکل رایگان ترک می‌کنند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ گزارش های متعدد در اسپانیا و ایتالیا ادعا می کنند که کسیه پیش از این تصمیم خود را برای انتقال به بارسلونا و حضور در ترکیب فصل 23-2022 این تیم گرفته بوده است. همچنین بر اساس همین گزارش ها کسیه دقیقاً همان پیشنهادی را از سوی بارسلونا پذیرفته که چند ماه پیش مشابه آن توسط میلان نیز به این هافبک ارائه شده بود.

فرانک کسیه طی چهار فصل آینده سالانه 6.5 میلیون یورو حقوق از بارسلونا دریافت خواهد کرد. همانطور که گفته شد روسونری نیز چنین پیشنهادی را پیش روی هافبک ساحل عاجی قرار داده بود اما به نظر می‌رسد موضوعی که باعث شده او راهی بارسلونا شود، پیشنهاد بهتر باشگاه کاتالانی به مدیر برنامه‌های این بازیکن بوده و همین مسئله تفاوت را رقم زده است.

بر اساس گزارشی که کوریره دلاسرا منتشر کرده مدیربرنامه فرانک کسیه یعنی جورج آتانگانا از انتقال این بازیکن به نوکمپ 10 میلیون یورو به جیب خواهد زد که در نوع خود مبلغ قابل توجهی محسوب می‌شود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها