|

استوری کریم بنزما جنجالی شد!

کریم بنزما، استوری‌ای را در صفحه اینستاگرام خود به اشتراک گذاشته است.

لینک کوتاه کپی شد

در نقل و انتقالات تابستانی اخیر بود که کیلیان امباپه تا آستانه انتقال به رئال مادرید پیش رفت و حتی گفته شد که باشگاه اسپانیایی پیشنهاد 200 میلیون یورویی نیز برای جذب این بازیکن به پاری سن ژرمن ارائه داده اما نهایتا PSG کوتاه نیامد تا انتقال او به سانتیاگو برنابئو به تعویق بیفتد. 

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ پاری سن ژرمن امیدوار بود که در یک سال پایانی قرارداد کیلیان امباپه این بازیکن را راضی به تمدید کند اما همان‌طور که انتظار می‌رفت او تا به اینجا نیز هیچ تمایلی به ماندن در پارک دو پرنس نشان نداده است. البته امباپه بارها تاکید کرد که تنها روی موفقیت پاری سن ژرمن در این فصل تمرکز کرده اما در عین حال هیچ چراغ سبزی هم برای تمدید با تیم فرانسوی نشان نداده است.

در روزهای اخیر شایعات درباره اما اوج گرفته و اکثر گزارش‌ها حاکی از آن است که این بازیکن با رئال مادرید به توافق نیز دست یافته و به‌زودی انتقال ستاره فرانسوی به سانتیاگو برنابئو رنگ و بوی رسمی به خود می‌گیرد.

کیلیان امباپه همواره از رابطه بسیار خوبی با کریم‌ بنزما برخوردار بوده است. رئال مادرید هفته گذشته بازگشت بزرگی را برابر پاری‌سن‌ژرمن رقم زد و به مرحله بعدی لیگ قهرمانان صعود کرد. حالا بعد از گذشت یک هفته از این بازی کریم بنزما استوری معناداری را در صفحه اینستاگرام خود به اشتراک گذاشته است؛ عکسی که در آن بنزما هم‌وطن خود را در آغوش گرفته است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها