|

ارلینگ هالند در لالیگا یا لیگ جزیره؟!

شایعات در مورد تیم بعدی ارلینگ هالند، ستاره بروسیا دورتموند، همچنان ادامه دارد.

لینک کوتاه کپی شد

جدایی هالند از دورتموند در پایان فصل جاری قطعی به نظر می‌رسد اما هنوز مشخص نشده که مقصد نهایی این بازیکن چه نیمی خواهد بود. 

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ بسیاری از رسانه‌های اسپانیایی در روزهای اخیر از مذاکرات جدی بارسلونا با این ستاره نروژی خبر داده بودند اما ناگهان چند خبرنگار سرشناس مدعی شدند که این بازیکن در یک قدمی منچسترسیتی است و کار انتقالش به این تیم در مراحل پایانی است. 

گواردیولا که از این شایعات چندان خوشحال به نظر نمی‌رسید گفت:« از زمانی که اینجا هستم هر یک ماه یا دو ماه، مردم نام 50 بازیکن را در کنار ما می‌آورند. این که من درباره بازیکنی صحبت کنم که اینجا نیست غیرممکن است. او بازیکن دورتموند است و ما مسیری طولانی در پیش داریم.»

این مربی اسپانیایی در ادامه اضافه کرد:« پنجره نقل و انتقالاتی در پایان فصل باز خواهد شد و بسیاری اتفاقات ممکن است رخ دهد. شاید من درباره نیاز این باشگاه به مهاجم صحبت کنم اما از آن دست افرادی نیستم که بگویم ما موفق شدیم یا موفق نشدیم چون مهاجم نداشتیم.»

از سوی دیگر رافا یوسته، قائم مقام باشگاه بارسلونا، نیز درباره شایعات مطرح شده به موندو دیپورتیوو گفت:« تمرکز ما روی این باشگاه است و هنوز مسیری طولانی در پیش داریم. ما شرایط مالی دشواری داریم که به ما اجازه نداده انتظارات را برآورده کنیم. همانطور که لاپورتا گفت مهم باشگاه است و ما منافع این باشگاه را برای خرید یک بازیکن به خطر نمی‌اندازیم.»

هرچند او سعی کرد که احتمال جذب هالند را به صورت کامل رد  نکند:« من متوجه هستم که انجام چنین نقل و انتقالاتی بسیار دشوار است، هرچند هرگز نباید گفت که این انتقال غیرممکن است چون اتفاقات زیادی در فوتبال رخ می‌دهد که ممکن است شرایط را تغییر دهد.»

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها