|

لیونل مسی قصد بازگشت دارد؟!

مارکا می گوید لیونل مسی از همین حالا به فکر قهرمانی در لیگ قهرمانان فصل بعد است.

لینک کوتاه کپی شد

بعد از شکست پاری سن ژرمن مقابل رئال مادرید و حذف از لیگ قهرمانان، شایعات زیادی در مورد آینده لیونل مسی، ستاره آرژانتینی باشگاه پاریسی به وجود آمده است. با این وجود مارکا معتقد است در باشگاه فرانسوی هیچکس شکی نسبت به آینده این بازیکن ندارد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ در حقیقت مارکا مدعی است که سران این باشگاه قصد دارند آینده باشگاه را با رهبری بازیکن آرژانتینی خود برنامه ریزی کنند و مطمئن هستند که این بازیکن به قرارداد دو ساله خود که قابلیت تمدید به مدت یک فصل دیگر نیز دارد، پایبند می ماند.

پاریسی ها به چند دلیل روی مسی برنامه ریزی کرده اند که یکی از آنها جدایی بسیار محتمل کیلیان ام باپه و پیوستن او به رئال مادرید است. ضمن این که پاریسی ها دیگر چندان روی نیمار حساب نمی کنند و آینده خوبی برای این بازیکن متصور نیستند. در نبود ام باپه، جایگاه و پست مسی در تیم تغییر خواهد کرد. مسی این فصل بیشتر از این که در پست مهاجم بازی کند، بازی ساز بوده است. بیشتر عقب برمی گردد و برای ام باپه بازی سازی می کند. در نبود کیلیان، لئو می تواند نقشی مهم تر در تیم به عهده می گیرد.

به ادعای مارکا، مسی از همین حالا به فکر لیگ قهرمانان فصل بعد با پاری سن ژرمن است. تیم پاریسی تا به حال فاتح این تورنمنت نشده است و این چالش چیزی است که به مسی انگیزه می دهد و او قصد ندارد پاریس را ترک کند. مسی در حال حاضر هم تا پایان فصل چند چالش دارد که اولین آن فتح لیگ فرانسه است. او می خواهد به قهرمانی هایش اضافه کند و لیگ فرانسه گزینه خوبی است. ضمن این که آمار فردی این بازیکن نیز برای کسب جوایز فردی به هیچ عنوان خوب نیست و قطعا می خواهد این آمار را بهتر کند.

ضمن این که جام جهانی نیز در پیش است. گفته می شود این آخرین شانس ستاره آرژانتینی برای فتح معتبرترین جام دنیای فوتبال است و رسیدن به بهترین فرم در پاری سن ژرمن می تواند کمک زیادی به درخشش او در جام جهانی بکند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها