|

بارسلونا و لیورپول به دنبال ستاره منچستریونایتد

وضعیت مارکوس رشفورد در منچستر یونایتد جالب به نظر نمی‌رسد و همین باعث شده است که تعدادی از باشگاه‌ها به فکر جذب این بازیکن باشند.

لینک کوتاه کپی شد

به دلیل نامشخص بودن وضعیت رشفورد در منچستر یونایتد، بارسلونا به جذب این بازیکن ابراز علاقه کرده است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ به گفته ساموئل لاکهارست خبرنگار منچستر اونینگ نیوز، این باشگاه با نمایندگان این بازیکن در اینباره تماس برقرار کرده. با این حال بارسلونا تنها باشگاه علاقه‌مند به جذب این بازیکن نیست. لیورپول نیز رشفورد را زیر نظر دارد. انتقال مارکوس رشفورد به لیورپول، بسیار تعجب برانگیز خواهد بود. از زمان پپیوستن فیل چیزنال از منچستر یونایتد به لیورپول در سال 1964، هیچ بازیکنی به صورت مستقیم بین این دو رقیب دیرینه جا به جا نشده است. بعید به نظر می‌رسد که یونایتد اجازه این انتقال را بدهد. 

گفتنی است بارسلونا قبل‌تر نیز در سال 2019 با عوامل مارکوس رشفورد تماس گرفته بود. این ملی پوش انگلیسی همچنین از بازیکنان مورد علاقه پاری‌سن ژرمن برای جایگزینی کیلیان ام‌باپه نیز هست. با این حال رشفورد خواهان ماندن در منچستر یونایتد است و قصد اولیه‌اش ترک این باشگاه نیست. این مورد می‌تواند یونایتد را به از سر‌گیری مذاکرات برای پیشنهاد یک قرارداد بلند مدت، ترغیب کند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها