|

یک آرژانتینی دیگر جانشین لیونل مسی در بارسلونا!

بارسلونا برای جذب پائولو دیبالا در تابستان پیش رو آماده شده است.

لینک کوتاه کپی شد

خبار حاکی از قطعیت جدایی پائولو دیبالا از بیانکونری بعد از هفت سال است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ فابریزیو رومانو مدعی شد یوونتوس به این ستاره آرژانتینی قراردادی تا سال 2026 با دستمزد خالص 10 میلیون یورو در سال پیشنهاد داده و به نظر توافق بین طرفین حاصل شده بود. اما با وجود توافق شفاهی در اکتبر سال 2021، یوونتوس پیشنهاد خود را به‌طور ناگهانی تغییر داده و دستمزد را پایین آورد. به نظر می‌رسد پائولو دیبالا احساس می‌کند این ارزش‌گذاری منصفانه نبوده و او از شرایط قرارداد جدید راضی نیست. 

به همین علت به نظر می‌رسد جدایی این بازیکن از یوونتوس قطعی شده و در روزهای اخیر تیم‌های خواهان پائولو دیبالا برای جذب او وارد عمل شده‌اند. بارسلونا نیز یکی از مشتریان هافبک آرژانتینی بیانکونری بوده و می‌تواند در فصل تابستان این بازیکن را به‌صورت رایگان جذب کند.

از زمان جدایی لیونل مسی و انتقال او به پاری‌سن‌ژرمن، جای بازیکنی با این سبک بازی در ترکیب کاتالان‌ها خالی بوده و بارسلونا نیز ترجیح دهد به دنبال بازیکنانی برود که امکان انتقال آزادشان وجود دارد. به نظر خود پائولو دیبالا نیز هوادار بارسلونا بوده و علاقمند به بازی کردن در ترکیب این تیم برای فصل بعد است. دو سال پیش نیز این هافبک خلاق مورد توجه بارسلونا قرار گرفته بود، اما ر آن مقطع خود پائولو دیبالا تصور می‌کرد شباهت سبک بازی با لیونل مسی برای او در این تیم دردسرساز می‌شود. اما با انتقال این بازیکن به پاریس، حالا فرصت حضور پائولو دیبالا در ترکیب بارسلونا فراهم شده اس

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها