|

این فصل که هیچ یحیی فصل بعد در پرسپولیس می ماند؟

اگر می‌خواهد سال آینده نیز هدایت سرخپوشان پایتخت را برعهده داشته‌ باشد باید تغییراتی را در شیوه سرمربی‌‌گری خود ایجاد کند.

لینک کوتاه کپی شد

 یحیی گل‌محمدی برای برون رفت از وضعیت فعلی‌اش در پرسپولیس باید تغییراتی را انجام دهد.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از شفقنا، گل‌محمدی که مدت حضور دو ساله خود در پرسپولیس موفق به کسب دو قهرمانی با ابن تیم در لیگ برتر شده است، این روزها شرایطی خوبی را در این باشگاه تجربه نمی‌کند و این موضوع جایگاه وی را روی نیمکت سرخپوشان متزلزل کرده است.

این سرمربی اگر می‌خواهد سال آینده نیز هدایت سرخپوشان پایتخت را برعهده داشته‌ باشد باید تغییراتی را در شیوه سرمربی‌‌گری خود ایجاد کند.

تقویت کادر فنی

یحیی گل محمدی در مدت زمان حضور خود در پرسپولیس همواره در بازی‌های بزرگ با مشکل روبرو بوده که دلیل این مسئله به عقیده بسیاری از کارشناسان خالی بودن نیمکت سرخپوشان از کمک مربی در طراز پرسپولیس است، یحیی گل محمدی اگر می‌خواهد در روزهای سخت و دقایق دشوار تصمیات درستی را اتخاذ کند، باید نسبت به اضافه کردن یک مربی با تجربه و با دانش به کادرفنی پرسپولیس اقدام کند.

احساسات خود را کنترل کن!

یکی دیگر از انتقاداتی که متوجه یحیی گل‌محمدی خواهد بود، حاشیه‌ای های خود ساخته وی برای تیم پرسپولیس است. استعفا‌های گاه بی گاه وی و صحبت های جنجالی وی در کنفرانس خبری در یک سال گذشته در چندین مقطع باعث برهم خوردن آرامش اعضای تیم پرسپولیس شده، سرمربی سرخپوشان باید همواره با کنترل احساسات خود آرامش را به شاگردان تزریق کند.

از کریم کمک بگیر

کریم باقری که بی شک نقش مهمی در موفقیت‌های پرسپولیس چه در زمان سرمربیگری برانکو و چه در زمان سرمربی یحیی گل محمدی داشته، در چند وقت اخیر حضورش در کادر فنی پرسپولیس کم رنگ شده است. یحیی گل‌محمدی می‌تواند با کمک گرفتن از کریم باقری و استفاده از تجارب وی بخش بسیار زیادی از مشکلات این روزهای پرسپولیس را حل کند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها