|

جدایی دیبالا از یوونتوس قطعی شد؛ بارسلونا مقصد بعدی؟!

مائوریتزیو آریوابنه، مدیر یوونتوس تصمیم این باشگاه مبنی بر قطع همکاری با پائولو دیبالا در پایان این فصل را تایید کرد.

لینک کوتاه کپی شد

قرارداد پائولو دیبالا در پایان فصل با باشگاه یوونتوس به اتمام می رسد و آخرین جلسه بین مدیر برنامه او و باشگاه مبنی بر تمدید قرارداد نیز بی نتیجه ماند. در خارج از ایتالیا، باشگاه هایی مانند بارسلونا و تاتنهام مشتاق جذب دیبالا هستند و البته اینتر نیز یکی از مشتریان جدی این ستاره خلاق محسوب می شود.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ به هر حال مائوریتزیو آریوابنه در مصاحبه ای تایید کرد جلسات به نتیجه نرسیده و قرارداد پائولو دیبالا با یوونتوس تمدید نخواهد شد. دیبالا در این فصل در 29 بازی 13 گل به ثمر رسانده و شش پاس گل داده است.

مائوریتزیو آریوابنه گفت: "مهمترین تغییر این است که یوونتوس قرارداد پائولو دیبالا را تمدید نکرده است. تاکید می کنم که در شرایط فعلی بازار نقل و انتقالات، ما رویکردی صادقانه داشتیم. با توجه خریدهای انجام شده در ژانویه و با جذب دوسان ولاهوویچ، پائولو دیبالا دیگر نقطه عطف این پروژه نبود و به همین دلیل تصمیم گرفتیم چنین کاری انجام دهیم. 

فاکتورهای دو طرف در مورد شرایط توافق متفاوت بود. من در گذشته نیز در مورد این موصوع صحبت کرده بودم و هیچ کس تا به حال توانایی پائولو دیبالا را زیر سوال نبرده است، اما ملاحظاتی در مورد طول مدت و شرایط مالی قرارداد وجود داشت. ما انتخاب خود را در ماه ژانویه انجام داده و در نهایت به اینجا رسیدیم. می توانستیم پیشنهاد رقمی پایین برای تمدید قرارداد ارائه بدهیم، اما این کار باعث بی احترامی به دیبالا می شد. تصمیم نهایی گرفته شده و جلسه امروز دوستانه، شفاف و محترمانه بود."

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها