|

دیدار کره جنوبی – ایران اصلا تشریفاتی نیست!

بازی کره جنوبی – ایران در مسیر مقدماتی جام جهانی اینبار در حالی برگزار می شود که هر دو تیم صعود خود را به جام جهانی مسجل کرده اند.

لینک کوتاه کپی شد

با این وجود این بازی تشریفاتی نیست و به نظر می رسد هم برای میزبان و هم برای تیم میهمان اهمیت بالایی داشته باشد و حتی می توان از آن به عنوان یکی از حساس ترین دیدارهای دو تیم در سال های اخیر یاد کرد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ بنتو، سرمربی تیم کره جنوبی برای چندمین بار پیش از آغاز این بازی خطاب به خبرنگاران گفته است ماموریت ما در بازی های مقدماتی جام جهانی به پایان نرسیده است و ما می خواهیم با شکست ایران و امارات با صدرنشینی در گروه A ماموریت خود را به پایان ببریم. به واقع بنتو با این مصاحبه استراتژی تیمش را در دو بازی باقی مانده مشخص کرده است. از سویی اسکوچیچ هم از این مصاحبه خوشحال است و تصورش بر این است که ملی پوشان با خواندن این مصاحبه برای شکست کره جنوبی به اندازه کافی تحریک خواهند شد. او بیم این را داشت با توجه به قطعی شدن صعود تیم ملی به جام جهانی، ملی پوشان حس پیش از صعود را نسبت به  دو دیدار باقی مانده نداشته باشند اما با مصاحبه های بنتو به نظر می رسد اکنون ملی پوشان با عزم جدی تری برای امتیاز گرفتن از کره وارد میدان خواهند شد. هر چند تیم ملی بعد از صعود به جام جهانی در شرایطی که مدت زمان زیادی ده نفره بازی می کرد امارات را در استادیوم آزادی یک بر صفر شکست داد.

کره جنوبی – ایران؛ این بازی تشریفاتی نیست. این را کره ای ها از روزها قبل مشخص کرده اند. آنها برای بلیط فروشی این دیدار از هر ترفندی استفاده کرده اند و امیدوارند در جریان بازی در استادیوم شهر سئول جای سوزن انداختن نباشد. جدیت تیم ملی کره جنوبی و فدراسیون فوتبال این کشور برای بازی با ایران به اعضای تیم ملی فوتبال کشورمان نیز انگیزه داده است. آنها به خوبی می داند همراه با صعود به جام جهانی یک پایان خوب هم می تواند کام فوتبال ایران را شیرین تر کند. به خصوص که این بازی در تعطیلات نوروز برگزار می شود. حساسیت این بازی برای کره ای ها بیشتر از ایران است به این خاطر که برای صدرنشینی باید پیروز شوند اما ایران با یک تساوی به روند شکست ناپذیری و صدرنشینی خود در گروه A ادامه خواهد داد. هر چند با شناختی که از اسکوچیچ و تیمش به دست آورده ایم آنها هیچ گاه برای تساوی بازی نخواهند کرد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی