|

پرسپولیسی سابق جانشین گل محمدی نمی شود!

شایعه ای مبنی بر این که مهدی مهدوی کیا جانشین گل محمدی می شود شنیده می شود.

لینک کوتاه کپی شد

 با وجود مخالفت رضا درویش با استعفای یحیی گل محمدی از سرمربیگری پرسپولیس، وضعیت ادامه حضور این مربی در جمع سرخ‌پوشان همچنان مبهم است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از منیبان؛ در روزهای اخیر هم نام مهدی مهدوی‌ کیا به عنوان یکی از گزینه های جانشینی یحیی گل محمدی در پرسپولیس در فضای مجازی مطرح شده است.

محمد محمدی، سرپرست تیم ملی فوتبال امید که به تازگی همکاری‌ غیر رسمی هم با باشگاه پرسپولیس داشته است، در برنامه نوروز فوتبالی در مورد این موضوع اظهار داشت: مهدوی‌کیا در حال حاضر هیچ برنامه ای برای باشگاه پرسپولیس ندارد. تمام تمرکزش روی تیم ملی امید است. البته من از 10 دقیقه دیگر خبری ندارم اما دو روز قبل بین دو تمرین تیم امید، در باشگاه پرسپولیس بودم و 4-3 ساعت جلسه داشتیم. تمام فکر و ذکر رضا درویش این است که گل محمدی در این تیم بماند.

وی ادامه داد: برخی مواقع سبب می‌شوند آدم‌های آرام عصبی شده و از کوره در بروند اما فقط این را می‌بینیم و دلیلش را نمی‌بینیم. همه اذعان دارند گل محمدی صبور، آرام و دارای سعه صدر است اما کار را به جایی می‌رساند که این آدم آرام مجبور است اینگونه اعتراض کند. مردم دلیل را موشکافانه نمی‌بینند که چرا او چنین کاری کرد اما همه تلاش درویش و هیات مدیره پرسپولیس این است که گل‌محمدی تا آخر فصل حفظ شود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها