|

واکنش رسمی مشاور خوان لاپورتا درخصوص مسی و هالند!

مشاور خوان لاپورتا تایید کرد باشگاه بارسلونا به دنبال خرید ارلینگ هالند در تابستان است.

لینک کوتاه کپی شد

تردیدی وجود ندارد که ارلینگ هالند فصل بعد از دورتموند جدا خواهد شد و تیم های بزرگ اروپایی مانند بارسلونا از همین حالا برای جذب این ستاره نروژی و گلزن اقدام کرده اند. انریکه ماسیپ این شایعات را تایید کرده و البته مدعی شد بارسلونا هنوز برای توافق با لیونل مسی برای بازگشت به این تیم اقدامی نکرده است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ انریکه ماسیپ گفت: "قرارداد بستن با ارلینگ هالند دشوار است، اما غیرممکن نیست. برای اینکه بتوانیم او را به خدمت بگیریم، باید موارد زیادی فراهم شود. باشگاه با وجود شرایط اقتصادی دشوار به دنبال فرمول هایی برای توافق و بستن قرارداد با ارلینگ هالند است. بارسلونا همیشه باید بهترین ها را جذب کند و ارلینگ هالند بازیکن بزرگی است. من ترجیح می دهم کیلبان امباپه و ارلینگ هالند در مادرید در کنار هم نباشند. 

آینده عثمان دمبله؟ معلوم نیست چه اتفاقی رخ خواهد داد. عثمان دمبله بازیکن تعیین کننده ای است و به نظر من خوب است که ژاوی از او استفاده می کند. البته خود بازیکن اخیر چیزی نگفته و مذاکرات جدیدی بین ما وجود نداشته است.

احتمال بازگشت لیونل مسی از پاری سن ژرمن به بارسلونا؟ هیچ چیز غیرممکن نیست، اما هیچ چراغ سبزی از سوی باشگاه وجود نداشته است.

برتری در ال کلاسیکو؟ به دلیل اهمیت نام تیم رقیب و سبک پیروزی بارسلونا، این یکی از زیباترین روزهایی بود که از زمان ورود ما به این باشگاه رقم خورد."

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها