|

اسطوره فرانسوی در راه عربستان؛ النصر بمب نقل و انتقالات آسیا را منفجر می کند؟

تیم النصر عربستان برای به پایین کشیدن الهلال، روی نام بزرگی دست گذاشته!

لینک کوتاه کپی شد

درحالی که النصر عربستان در جام پادشاهی توسط الهلال از دور رقابت‌ها کنار رفت و در لیگ این کشور هم عملا شانسی برای قهرمانی ندارد، وبسایت الوئام ادعا کرده سران این باشگاه برای انتخاب سرمربی جدید خود یک گزینه باورنکردنی مدنظر دارند.

گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ درحالی که میگوئل آنخل سرمربی ۶۵ آرژانتینی هم نتوانسته نظر مسئولان این باشگاه را نسبت به تمدید قرارداد جلب کند، این وبسایت از زین‌الدین زیدان سرمربی اسطوره‌ای رئال مادرید به عنوان گزینه مورد علاقه مدران النصر نام برده است.

باید دید مدیران این باشگاه چگونه و با چه پیشنهادی می‌خواهند زیزو را که پیش از این پیشنهاد منچستر را برای هدایت این تیم نپذیرفته و بسیاری اعتقاد دارند قصد دارد بعد از جام جهانی قطر هدایت تیم ملی فرانسه را برعهده بگیرد به هدایت این تیم متقاعد کنند!

زیدان که بعد از بازنشستگی هدایت رئال مادرید کاستیا را بر عهده گرفت و بعد از ناکامی بنیتز، جانشنین او در تیم اصلی شد و سه قهرمانی پیاپی را با کهکشانی‌ها در چمپیونزلیگ تجربه کرد، این روزها گزینه اول تمام باشگاه‌های متمول دنیای برای جایگاه سرمربیگری آنها است. در این بین شانس پاری‌سن‌ژرمن و منچستر یونایتد برای استخدام این سرمربی استثنایی بیشتر از سایرین است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها