|

از این بارسلونا باید ترسید!

بارسلونا با تمام توان برای جذب ارلینگ هالند مبارزه خواهد کرد.

لینک کوتاه کپی شد

بارسلونا در نیم فصل دوم و زیر نظر ژاوی نتایج فوق العاده ای گرفته و آنها چند روز قبل با ارائه نمایشی درخشان موفق شدند در خانه رئال مادرید با چهار گل این تیم را مغلوب کنند. اما پروژه بازسازی بارسلونا علیرغم درخشش خریدهای زمستانی این تیم هنوز تمام نشده و مدیران این باشگاه به دنبال جذب نام های بزرگ در فصل تابستان هستند. ارلینگ هالند، گلزن نروژی و جوان دورتموند تبدیل به مهم ترین هدف خوان لاپورتا در هفته های پیش رو شده است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ بنشریه موندو دیپورتیوو در چاپ امروز خود با تیتر "پیغام به هالند" مدعی شد مدیران باشگاه بارسلونا به اطرافیان ارلینگ هالند پیان داده اند که برای جذب این بازیکن تا فصل تابستان به مبارزه ادامه خواهد داد. آنها حاضر به پرداخت بند 75 میلیون یورویی آزادسازی این بازیکن از دورتموند بوده و البته قصد دارند رضایت خود ارلینگ هالند و اطرافیان این بازیکن را جلب کنند. 

خوان لاپورتا رابطه بسیار خوبی با مینو رایولا داشته و از هفته ها قبل مذاکرات بین طرفین برای این انتقال انجام شده است. البته در این میان رقبای قدرتمندی مانند رئال مادرید، پاری سن ژرمن و منچسترسیتی نیز خواهان جذب ارلینگ هالند هستند، اما بارسلونا به هیچ عنوان قصد ندارد از مبارزه برای خرید این بازیکن دست بکشد.

علیرغم درخشش فراتر از انتظار پیر آمریک اوبامیانگ در ترکیب بارسلونا در هفته های اخیر، بارسلونا از تلاش برای خرید ارلینگ هالند منصرف نخواهد شد. در واقع باشگاه اسپانیایی قصد دارد با جذب چهره ای بزرگ و مهم در فصل تابستان، آینده بارسلونا و پروژه در دست ژاوی هرناندز را مستحکم تر کرده و فصل بعد برای کسب موفقیت های بزرگ تلاش کند. 

البته ارلینگ هالند تنها هدف بزرگ بارسلونا نیست و با توجه به قطعی شدن جدایی پائولو دیبالا از یوونتوس، آنها شرایط جذب آزاد این ستاره خلاق و آرژانتینی را برای فصل تابستان جویا شده اند. با حضور احتمالی ارلینگ هالند و دیبالا، خط حمله بارسلونا برای فصل بعد ویرانگر خواهد شد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها