|

سوالی مهم: عابدزاده یا بیرانوند؟

تیم ملی امروز در یکی از بازی‌ های مهم مقدماتی جام جهانی 2022 میهمان کره جنوبی است.

لینک کوتاه کپی شد

این بازی از آن جهت حساس است که تیم ملی می‌خواهد به روند شکست ناپذیری خود در بازی‌های مقدماتی جام جهانی ادامه دهد و از سویی تنها راه باقی مانده برای کره جنوبی به منظور اینکه بازی‌ها را با صدرنشینی در گروه A به پایان ببرد شکست ایران است. قطع به یقین کره جنوبی در این دیدار برای برد بازی خواهد کرد و نیت ایران هم بازنده نبودن در این دیدار است و بدون شک برای برد هم تلاش خواهد کرد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از زنهار؛ چارچوب دروازه تیم ملی در این بازی برعهده کدام دروازه بان خواهد بود؟ امیر عابدزاده یا علی بیرو؟ ابتدا پیش بینی بر این بود حضور امیر عابدزاده در چارچوب دروازه ایران در بازی با سوریه تنها به این بهانه بود که علی بیرو تاوان اشتباهی که در بازی با لبنان مرتکب شده بود را پس دهد، اما استفاده از این دروازه بان جوان در مصاف حساس با عراق و حتی امارات نشان داد سرمربی تیم ملی به توانمندی‌های دروازه بان جوان تیمش اعتماد دارد تا جایی که از هم اکنون می‌تواند او را به عنوان مرد شماره یک تیمش بداند.

در بازی با کره جنوبی کدام یک دروازه بان تیم ملی خواهند بود؟ امیر عابدزاده یا علی بیرو؟ برخی می‌گویند با توجه به حساسیت بازی و حضور نزدیک به ۶۰ هزار تماشاگر در استادیوم بار دیگر علی بیرو به چارچوب دروازه تیم ملی باز خواهد گشت. مرد شماره یک سابق تیم ملی بار‌ها و بار‌ها بازی در چنین فضایی را تجربه کرده است و از سویی به اندازه کافی از اشتباهی که در بازی با لبنان داشته متنبه شده است، اما قضاوت برخی هم این چنین است اعتماد به نفس یکی از خصیصه‌های بارز بازی امیر عابدزاده است و اسکوچیچ یک بار دیگر به این دروازه بان جوان در بازی با کره جنوبی ودر حضور پرشور تماشاگران حریف اعتماد خواهد کرد. اعتمادی که حالا موجب شده تیم ملی دو مرد شماره یک داشته باشد.

شاید ازنگاه سرمربی تیم ملی امیر عابدزاده هم باید حضور در چارچوب دروازه تیم ملی درحضور پرشور تماشاگران حریف را تجربه کند و کدام مسابقه بهتر از کره جنوبی. به خصوص که تیم ملی صعود خود را به جام جهانی مسجل کرده است. امیر عابدزاده یا علی بیرو؟ یک روز دیگر باید منتظر ماند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها