|

دوئلی سخت بین موافقان و مخالفان اسکوچیچ در فضای مجازی

 اسکوچیچ

اگر چه مربی کروات در فضای مجازی طرفداران خاص خودش را دارد اما اکثریت توئیت هایی که نام اسکوچیچ در آنها دیده شده، علیه سرمربی تیم ملی است.

لینک کوتاه کپی شد

 اولین باخت دراگان اسکوچیچ، باعث ایجاد جو ویژه‌ای علیه او در فضای مجازی شده است. شکست به کره جنوبی کافی بود تا اسکوچیچ از دید منتقدانش تبدیل به مربی‌ای شود که صلاحیت نشستن روی نیمکت تیم ملی در جام جهانی را ندارد و خیلی زود از گزینه‌های جانشینی او هم رونمایی شد. از علی دایی گرفته که عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در توئیتی – که الان پاک شده – او را مناسب هدایت تیم ملی معرفی کرد تا لئوناردو ژاردیم سرمربی سابق الهلال و البته آندره‌آ استراماچونی که این‌ روزها اخباری درباره احتمال اخراج او از الغرافه قطر مطرح شده است!

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فوتبالی، موردی که منتقدان مربی کروات خیلی روی آن مانور می‌کنند، نمایش ضعیف تیم ملی در هر دو بازی رفت و برگشت مقابل کره جنوبی بوده و آنها می‌گویند وقتی که اسکوچیچ در مقابل سخت‌ترین حریف آسیایی‌اش اینگونه تسلیم شده، قطعا در جام جهانی نمی‌تواند برنده شطرنج با سرمربیان حریفان تیم ملی باشد.

اگر چه مربی کروات در فضای مجازی طرفداران خاص خودش مثل یکی دو سردبیر و فعال رسانه‌ای را دارد اما اکثریت توئیتهایی که نام اسکوچیچ در آنها دیده شده، علیه سرمربی تیم ملی است و حالا همه منتظر هستند که ببینند فدراسیون فوتبال در روزهای آینده و بعد از مشخص شدن حریفانش در جام جهانی، چه تصمیمی درباره نیمکت تیم ملی خواهد گرفت.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها