|

گل محمدی بیخیال داور دربی نمی شود!

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اگر قضاوت دربی عادی بود می‌توانستیم این مسابقه را ببریم.

لینک کوتاه کپی شد

یحیی گل محمدی در ابتدای گفت‌وگوی نوروزی خود با سایت باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: سال نو را تبریک می‌گویم و امیدوارم سال جدید در از موفقیت، سلامتی و همراه با شادی باشد. سال گذشته در کل سخت بود، ولی موفقیت‌های خوبی هم داشتیم. توانستیم پنجمین قهرمانی پیاپی لیگ را به دست آوریم و در سوپرجام همه قهرمان شویم. از این لحاظ سال خوبی بود. وی ادامه داد: می‌دانید چه قدر سختی کشیدیم و چه قدر مشکلات از شروع فصل تا حالا زیاد بود، اما در مجموع فصل جدید پرفراز و نشیب بود. بچه‌ها همه تلاش خود را کردند و زحمت شان را کشیدند. همه با جان و دل کار کرده و سعی کردیم هواداران را خوشحال کنیم. اما در هر صورت برخی عوامل و مزاحمت‌هایی وجود دارد تا نگذارند تیم دوباره قهرمان شود.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فرارو؛ سرمربی پرسپولیس اضافه کرد: این قول را می‌دهم با تمام وجود کار کنیم. بیشتر تلاش کنیم و بیشتر زحمت بکشیم تا بتوانیم دل هواداران را شاد کنیم. کار خیلی سختی پیش رو داریم و احتیاج به حمایت و پشتیبانی داریم. دلگرمی بازیکنان ما فقط طرفداران هستند و امیدوارم با درایت و هوشمندی هواداران بتوانیم سال را خوب تمام کنیم. شک نکنید ما هم تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم.

گل محمدی درمورد هدف گزاری پرسپولیس در سال ۱۴۰۱ گفت: وقتی در پرسپولیس کار می‌کنید فقط باید یک هدف داشته باشید. آن هم قهرمانی است. فقط باید برای گرفتن جام تلاش کنید. ما زحمت کشیدن، پرفشار تمرین کردن و خسته نشدن را انجام می‌دهیم. از سال گذشته شاهد کارشکنی‌های زیادی بودیم و امسال هم مثل سال گذشته هستند افراد زیادی که چوب لای چرخ ما بگذارند. مشکلات ما حتی قبل از شروع فصل آغاز شد، ولی هیچ وقت پا پس نکشیدیم و با تمام وجود کار کردیم.

وی خاطرنشان کرد: هدف اصلی ما همیشه قهرمانی بوده و خواهد بود. شک نکنید با کمک هواداران مسیر و راهی که پیش گرفته‌ایم ادامه بدهیم. سختی و مشکلات زیاد است، اما با کنار هم بودن می‌توانیم خیلی از آن‌ها را برطرف کنیم.

سرمربی پرسپولیس درباره حضور هواداران در ورزشگاه در سال جدید، توضیح داد: امیدوارم شرایطی پیش بیاید که همیشه بازی‌های ما با هوادار باشد. همیشه حضور آن‌ها در استادیوم می‌تواند انگیزه واقعا مضاعفی به تیم ما بدهد و انگیزه بازیکنان را بیشتر کند. در همه جای دنیا می‌بینیم بازی‌ها با حضور تماشاگران شده است. وجود آن‌ها می‌تواند روی بازیکنان و ما تاثیرات مثبت زیادی بگذارد. همیشه گفته‌ام پرسپولیس بیشترین ضرر را در وضعیت کرونایی کرده است، زیرا پر هوادارترین تیم ایران و آسیا هستیم و قطعاً نبود آن‌ها شور و هیجانی که باید بازیکنان داشته باشند کمتر می‌کند.

گل‌محمدی ادامه داد: ابتدا برای هواداران آرزوی سلامتی می‌کنم. در وضعیت کرونایی باید همیشه مراقب باشیم و حواس‌مان باشد تا با رعایت دستور‌ها و پروتکل‌های بهداشتی جلوی بیماری را بگیریم. اگر هم بازی‌ها با حضور تماشاگران شد باید موازین بهداشتی رعایت شود تا مشکلی برای کسی پیش نیاید. آرزوی من این است دیدار‌های باقی‌مانده لیگ را با هواداران ادامه بدهیم، زیرا می‌تواند برای همه ما انگیزه مضاعفی باشد.

وی درخصوص اتفاقات دربی و ادامه مسابقات فصل، پاسخ داد: هدف اصلی ما در دربی بردن بود و همه بازیکنان و مجموعه تیم فقط به یک چیز فکر می‌کردند و آن هم فقط کسب سه امتیاز بود. همه صحنه‌های بازی را درآوردم. روند داوری و سوت‌هایی که زده شد به سمتی بود که نگذارند پرسپولیس بازی را ببرد. خیلی از سوت‌ها بی‌موقع بود و فشار ما روی حریف را از بین می‌برد. در این بحث اذیت شدیم. اگر قضاوت معمولی و عادی در دربی وجود داشت قطعا می‌توانستیم بازی را ببریم. متاسفانه تمرکز همه ما را برهم زد.

سرمربی پرسپولیس افزود: هنوز هفت بازی مانده است. برای قهرمانی شانس داریم و باید همچنان بجنگیم. نباید کوتاه بیاییم، زیرا این دیدار‌ها می‌تواند خیلی در روند قهرمانی ما تاثیرگذار باشد. هدف ما بردن این مسابقات است و می‌توانیم این کار را انجام بدهیم.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها