|

اولین مشکل بزرگ پرسپولیس در سال جدید!

تمدید قرارداد کاپیتان پرسپولیس، مهم‌ ترین علامت سوال سرخپوشان در سال جدید است.

لینک کوتاه کپی شد

سیدجلال حسینی هشتمین فصل حضور در پرسپولیس را در حالی سپری می‌کند که در این سال‌ها توانسته رکورد‌های متعدد فردی را به نام خود بزند؛ از مسن‌ترین کاپیتان، قهرمان، بازیکن دربی، گلزن و... که همه و همه در شرایطی رقم خورده‌اند که کاپیتان شماره چهار قرمز‌ها همیشه از نظرفنی در شرایط ممتازی قرار داشته است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ سیدجلال که در لیگ شانزدهم و در حالی که برانکو ایوانکوویچ به نظر علاقه چندانی به جذب او نداشت، با علی اکبر طاهری به توافق رسید و پس از امضای قرارداد به بازیکن فیکس پرسپولیس تبدیل شد و بازوبند کاپیتانی را هم از برانکو گرفت و در طول سه فصل کار با ایوانکوویچ، بیش از ۱۰۰ بازی را انجام داد.

او حالا در ۴۰ سالگی همچنان جزو بازیکنانی است که از سوی یحیی مورد استفاده قرار می‌گیرند و حتی فصل پیش شش گل هم با پیراهن پرسپولیس به ثمر رساند. اما حالا قرارداد وی رو به اتمام است و در فاصله ۴ ماه تا پایان فصل، هنوز مشخص نیست که یحیی گل‌محمدی چه تصمیمی درباره کاپیتان تیمش دارد.

یحیی که در دوره اول کار در پرسپولیس با مازاد کردن جواد کاظمیان، مهرزاد معدنچی و مهدی مهدوی‌کیا، انتقادات بسیاری را به خود جلب کرده بود و حتی شکل خداحافظی مهدوی‌کیا از عوامل جدایی اش نیز شد، به نظر می‌رسد این بار با احتیاط بیشتری کار را دنبال می‌کند و همین که در دو سال اخیر هم سیدجلال را حفظ کرده، نشان از این تغییر او دارد.

با این حال سیدجلال در شش سال اخیر اگر بهترین بازیکن پرسپولیس نباشد، جزو سه مهره کلیدی سرخپوشان بوده و اگر در پایان فصل تصمیم نهایی، به جدایی او منتهی شود، یک دوره جدید برای خط دفاعی پرسپولیس آغاز خواهد شد. پرسپولیس با سیدجلال در این سال‌ها کمترین گل خورده را داشته و این در حالی است که پیش از حضور سیدجلال، خط دفاعی این تیم روز‌های متزلزل، پراشتباه و ناامیدکننده زیادی را داشت و حالا هواداران این تیم نگران هستند که جدایی سیدجلال دوباره آغازگر این دوران باشد. هرچند که این دوره به صورت طبیعی فرا خواهد رسید و آمار این فصل نیز می‌تواند زنگ خطری جدی برای کادرفنی و مدیریت باشگاه است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها