|

اتهام عجیب پیشکسوت استقلال به مدافع تیم ملی؛ عمداً خودش را به مصدومیت زد!

محمد نوری درباره شکست تیم ملی ایران مقابل کره جنوبی صحبت های جنجالی را مطرح کرد.

لینک کوتاه کپی شد

محمد نوری درباره شکست تیم ملی ایران مقابل کره جنوبی اظهار داشت: از نظر من بازی خوبی را از ایران شاهد نبودیم. کره جنوبی بازی خیلی خوب و منطقی انجام داد و به خوبی تیم ما را آنالیز کرده بودند که باعث شد با برنامه‌تر ظاهر شوند. اسکوچیچ در آرایش اولیه و تعویض‌ها پراشتباه بود و همین اشتباهات باعث شد خلأهایی در خط دفاعی ایران به وجود بیاید.

عیار اسکوچیچ مشخص شد، او در کلاس و سطح فوتبال ملی ما نیست

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از پارس فوتبال؛ وی افزود: عیار اسکوچیچ مشخص شد و نشان داد که در کلاس و سطح فوتبال ملی ما نیست، زیرا واقعاً در مواقع ضروری هیچ برنامه‌ای ندارد. بازی‌های ما با عراق، لبنان، سوریه و بحرین چندان فشرده نبود که بگوییم اسکوچیچ چه کار بزرگی انجام داده، زیرا هر مربی دیگری بود هم همین نتایج را کسب می‌کرد. فدراسیون خیلی سریع باید یک مربی تراز اول بیاورد که در جام جهانی زنگ تفریح نباشیم.

خلیل‌زاده برای اینکه کارنامه‌اش قبل از جام‌جهانی خراب نشود از زمین خارج شد

مدافع سال‌های دور تیم ملی فوتبال ایران عنوان کرد: دفاع تیم ملی ایران با وجود کنعانی‌زادگان و خلیل‌زاده به هیچ کجا نخواهد رسید. شجاع خلیل‌زاده برای اینکه کارنامه‌اش قبل از جام جهانی خراب نشود ترجیح داد به بهانه مصدومیت از زمین خارج شود. عادت کرده‌اند که این دو مدافع در هر بازی حضور داشته باشند و هرچه تیم ملی ضربه می‌خورد از همین ۲ نفر است، زیرا لایه‌های دفاعی را به خوبی نمی‌بندند.

برخی قصد تخریب استقلال را دارند

پیشکسوت تیم ملی فوتبال ایران گفت: حتی در سطح ملی هم به استقلال ظلم می‌شود. در یک بازی حساس و پرفشار آمدند استقلالی‌هایی که تازه دعوت شدند و با ترکیب تیم ملی هماهنگ نیستند را وارد زمین کردند! چرا در یک بازی ضعیف‌تر استقلالی‌ها را وارد زمین نکردند تا با تیم هماهنگ شوند و تجربه کسب کنند؟ این دشمنی ها علیه استقلال در تیم ملی هم رخنه کرده و بعضی افراد قصد تخریب آبی‌پوشان را دارند.

کسانی که در پشت صحنه هستند برنامه‌هایشان را به اسکوچیچ دیکته می‌کنند

نوری در ادامه تصریح کرد: نیمکت تیم ملی سراسر بله قربان گو هستند. وقتی کل نیمکت تیم ملی ایران از سرپرست تا کمک مربی و دستیاران همه پرسپولیسی باشند باید انتظار چنین اتفاق‌هایی را هم داشته باشیم. کسانی در پشت صحنه هستند که برنامه هایشان را به اسکوچیچ دیکته می‌کنند.

پیشکسوت تیم ملی ایران گفت: از هر لحاظ اسکوچیچ شخصیت نشستن بر روی نیمکت تیم ملی در رقابت‌های جام جهانی را ندارد. کسانی هم که از او حمایت می‌کنند از بله قربان‌گویی او لذت می‌برند. اگر کسی مثل کیروش را بیاورند که به حرف هایشان گوش ندهد که نمی‌توانند خواسته هایشان را به تیم ملی تحمیل کنند.

اسکوچیچ اگر بماند نصف قدرت‌ تیم ملی ایران خواهد سوخت

وی در ادامه عنوان کرد: اسکوچیچ از لحاظ نفرات، بهترین تیم ملی تاریخ ایران را دارد، زیرا اکثر بازیکنان لژیونر هستند. اسکوچیچ اگر بماند نصف قدرت‌ تیم ملی ایران خواهد سوخت. نیمکت تیم ملی باید تقویت شود و کسانی بیایند که توان هدایت تیم در رقابت‌های جهانی را داشته باشند. متاسفانه فوتبال ما به دست کسانی افتاده که هیچ رزومه‌ای ندارند و فوتبال ایران را به نابودی می‌کشانند. امیدوارم وزارت ورزش کسانی را در رأس کار بگذارد که به پیراهن تیم ملی ایران تعصب داشته باشند.

دایی گزینه خوبی برای هدایت تیم ملی در جام جهانی نیست

مدافع سال‌های دور تیم ملی ایران در خصوص شایعات حضور علی دایی به عنوان سرمربی ایران اظهار داشت: دایی بازیکن پرافتخاری است و همه افتخار می‌کنند که او روی نیمکت ایران بنشیند، اما به نظر من نباید برای جام جهانی بیاید. جام جهانی جای کسانی است که امتحانشان را در این رقابت‌ها پس داده باشد و باید مربی بیاورند که چارچوب هدایت تیم ملی در رقابت‌های جام جهانی را بشناسد. خدا کند اگر می‌خواهند مربی بیاورند دلال‌ها دستشان باز نباشد.

ایران باید از الان برای جام جهانی آماده شود

نوری در پایان در رابطه با آخرین بازی ایران مقابل لبنان خاطرنشان کرد: بازی سختی نخواهد بود، زیرا لبنان هیچ شانسی برای صعود نخواهد داشت و آنچنان قوی ظاهر نخواهند شد. ایران باید از الان برای جام جهانی آماده شود، چون زمان کوتاهی خواهند داشت. امیدوارم افرادی که شایسته هستند و حقشان است و برای پیراهن تیم ملی می‌جنگند دعوت شوند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها