|

بارسلونا با ستاره برزیلی لیگ جزیره به توافق 5 ساله رسید!

روزنامه کاتالونیایی SPORT گزارش داد که بارسلونا بر سر انتقال تابستانی به نیوکمپ با رافینیا، ستاره لیدز یونایتد به توافق رسیده است.

لینک کوتاه کپی شد

با توجه به اینکه عثمان دمبله هنوز قرارداد خود را تمدید نکرده و احتمالاً در پایان فصل به صورت رایگان جدا خواهد شد، آبی‌اناری‌ها در آستانه تابستان به‌دنبال یک وینگر جدید هستند. آنتونی، مهاجم آژاکس یکی دیگر از بازیکنان مدنظر بارسلونا برای جایگزینی عثمان دمبله است، اما به نظر می رسد رافینیا از لیدزیونایتد گزینه اول آن‌ها باشد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فوتبالی؛ به نقل از SPORT، بارسلونا و رافینیا اکنون بر سر قراردادی پنج ساله به توافق رسیده‌اند. توافق برسر شرایط قرارداد و میزان دستمزد ستاره برزیلی صورت گرفته‌است.

طبق این گزارش، رافینیا مشکلی با پذیرش قراردادی مطابق با سیاست جدید دستمزدهای باشگاه ندارد. او در نیوکمپ حقوق متوسطی دریافت خواهد کرد تا به کاتالان‌ها کمک کند تا با مسائل مالی خود کنار بیاید، اما این شانس را خواهد داشت که دستمزد خود را از طریق بندهای پاداشی افزایش دهد.

رافینیا همچنین مورد توجه باشگاه‌هایی مانند لیورپول و بایرن مونیخ دارد. با این حال، ظاهراً او برای پیوستن به بارسلونا هر پیشنهاد دیگری را رد خواهد کرد.

لیدزیونایتد پیش از این پیشنهاد 35 میلیون یورویی آبی‌اناری‌ها برای رافینیا را رد کرده است. با این حال، گفته می‌شود که باشگاه اسپانیایی با پیشنهادی فراتر از رقم قبلی به‌دنبال رافینیا خواهد بود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها