|

بازیکن پیشین استقلال در دوراهی؛ ستاره دوباره آبی پوش می شود؟!

یکی از بازیکنان سابق استقلال که همچنان سودای بازی در خارج از کشور را دارد شاید مسیرش دوباره به تیم آبی‌پوش پایتخت منتهی شود.

لینک کوتاه کپی شد

علی کریمی هافبک سابق استقلال را می‌شود عجیب‌ترین بازیکن چند سال اخیر فوتبال ایران دانست.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از شهرآرا نیوز؛ بازیکنی که در سپاهان به شهرت رسید و پس از پیوستن به استقلال مشخص شد که از مصدومیت قدیمی رنج می‌برد. کریمی پس از حضور در استقلال به لیگ قطر رفت و در تیم مطرح الدحیل هم بازی کرد، اما دوباره مصدومیت قدیمی سراغش آمد و مجبور شد که عمل جراحی انجام بدهد.

در همین مدت علی کریمی به تیم کایسری اسپور ترکیه پیوست و طبق معمول در آن تیم هم دچار مصدومیت شد تا بار دیگر زیر تیغ جراحان برود. هرچند شنیده می‌شود که جراحی آخر کریمی جراحی کامل و بدون نقص بوده و پزشکان اعلام کردند که بعد از این جراحی دیگر دچار مصدومیت قدیمی نخواهد شد.

در مورد این بازیکن شنیده می‌شود که به احتمال فراوان قرارداد او و باشگاه ترکیه‌ای فسخ خواهد شد. البته مسئله اینجاست که مسئولان باشگاه کایسری علاقه‌ای به فسخ قرارداد ندارند، اما با توجه به نوع قراردادی که امضا شده کریمی می‌تواند قراردادش را فسخ کند و حتی مبلغ مورد نظر را هم از باشگاه ترکیه‌ای بگیرد.

شنیده‌ها حاکی از آن است که این بازیکن قصد بازگشت به فوتبال ایران را هم ندارد و می‌خواهد برای چند سال آینده در خارج از کشور فوتبالش را ادامه بدهد و تا جایی که امکان دارد به عنوان یک بازیکن لژیونر باشد تا بتواند یکی از بازیکنان تیم ملی در جام جهانی قطر باشد که مسئله‌ای که بسیار سخت و بعید است.

شایعه تائید نشده دیگری هم این روز‌ها به گوش می‌رسد. در این خصوص شایعاتی هم مبنی بر بازگشت کریمی به فوتبال ایران شنیده می‌شود. شاید کریمی برای بیشتر دیده شدن دوباره به استقلال برگردد، اما فرهاد مجیدی هیچ واکنشی در این باره از خود نشان نداده و باید منتظر هفته‌های آینده بود و دید که چه رخ خواهد داد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها