|

مسابقه طناب کشی مدافع چلسی با ببر جنجال‌ساز شد!

بن چیلول بازیکن چلسی توسط اتحادیه حمایت از حیوانات به خاطر تصمیم عجیبش ومسابقه طناب کشی با یک ببر به شدت مورد انتقاد قرار گرفت.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش شایانیوز به نقل از پایگاه خبری فوتبالی بن چیلول بازیکن چلسی توسط اتحادیه حمایت از حیوانات به خاطر تصمیم عجیبش ومسابقه طناب کشی با یک ببر به شدت مورد انتقاد قرار گرفت.

چیلول در حالت عادی باید در تیم ملی انگلیس حضور داشته باشد چرا که ساوتگیت و تیمش در بازیهای دوستانه برای حضور در جام جهانی قطر آماده می شوند اما مدافع چلسی به علت مصدومیت از میادین دور است و ادامه فصل را از دست داده است.

download (1)

چیلول از فرصت تعطیلی تمرینات چلسی استفاده کرد و به فلوریدا سفر کرد تا به همراه دوستانش استراحت کند و حتی به شهربازی رفت. اخیرا ویدیویی از بازیکن 25 ساله در کنار سه تن از دوستانش منتشر شده است که چیلول در حال مسابقه طناب کشی با یک ببر است. گفته می شود که این اتفاق در "بوش گاردنز" رخ داده است، جایی که سالهاست که در آن بازی طناب کشی با ببر انجام می شود.

download (2)

یکی از نمایندگان اتحادیه حمایت از حیوانات در این باره گفت:" این رفتار را مصداق آزار حیوانات می دانم. با ببر با احترام برخورد نمی کنند بلکه فقط می خواهند با او شوخی کنند. انها فقط می خواهند از حیوان بیچاره برای سرگرمی استفاده کنند."

در ماه های اخیر سیلی زدن کورت زوما بازیکن نیوکاسل به گربه اش جنجال ساز شده بود و حالا چیلول جدیدترین بازیکنی است که به حیوان آزاری متهم شده است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها