|

بارسلونا در انتظار تصمیم نهایی لواندوفسکی!

روبرت لواندوفسکی، ستاره بایرن مونیخ، هنوز تصمیم نهایی‌اش را برای آینده نگرفته است.

لینک کوتاه کپی شد

لواندوفسکی تا پایان فصل آینده با باشگاه بایرن مونیخ قرارداد دارد و همین موضوع باعث شده که شایعات بسیاری درباره تصمیم او برای آینده و جدایی از این باشگاه آلمانی به گوش برسد. 

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ این ستاره لهستانی در چند فصل اخیر مهره کلیدی این تیم در کسب موفقیت‌هایش بوده و درخشش خیره‌کننده‌ای را در خط حمله بایرن داشته است که توجه بسیاری از باشگاه‌های بزرگ اروپایی را جلب کرده است. 

روزنامه اسپانیایی اسپورت چند روز قبل مدعی شده بود که لوا با مدیران باشگاه بارسلونا مذاکراتی را انجام داده و با آنها به توافق رسیده تا در پایان فصل جاری از بایرن جدا شده و پیراهن این تیم را به تن کند. در این خبر آمده بود که بارسا آماده است تا پیشنهادی 60 میلیون یورویی برای جذب او ارائه کرده و قراردادی چهار ساله را با این بازیکن به امضا برساند. 

حالا سایت گل اعلام کرده که این مهاجم ملی‌پوش لهستانی هنوز هیچ تصمیمی برای آینده‌اش نگرفته و توافقی بین او و بارسا نیز وجود ندارد. با این حال باید به این نکته هم اشاره کرد که بایرن هنوز مذاکراتش را با پینی زهاوی، مدیر برنامه او، برای تمدید قرارداد احتمالی آغاز نکرده است.

اولیور کان، مدیر اجرایی بایرن، در این باره گفت:« من این همه هیجان در این باره را درک نمی‌کنم. ما همیشه گفتیم که مذاکراتی را برای تمدید قرارداد انجام خواهیم داد و این موضوع اولویت اول ما است. همچنان هم همین نظر را داریم و چیزی درباره این موضوع برای باشگاه بایرن تغییر نکرده است.»

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها