|

4-4-2 ترکیب ایده آل اسکوچیچ هست؟!

دراگان اسکوچیچ ترکیب خوبی برای بازی با لبنان انتخاب کرده است.

لینک کوتاه کپی شد

برد دربرابر لبنان ممکن است منجر به بازگشت تیم ملی به صدر جدول شود چون امارات در برابر کره جنوبی با انگیزه بازی خواهد کرد و برای صعود به مرحله پلی آف مصمم است با امتیاز میدان را ترک کند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ بازی با دو مهاجم بهترین تصمیم اسکوچیچ برای بازی با لبنان بوده است. در گذشته در غیاب مهدی طارمی و سردار آزمون با دو مهاجم بازی نمی کردیم اما اسکوچیچ سرانجام به این نتیجه رسید در غیاب یکی از این دو بازیکن تیم ملی را با دو مهاجم روانه میدان کند.

این اتفاق ممکن است در جام جهانی رخ دهد. به خاطر کرونا و یا خدای ناکرده مصدومیت مهدی طارمی یا سردار آزمون قادر به همراهی تیم ملی نباشند و چه بهتر که اسکوچیچ از هم اکنون به دنبال برنامه جایگزین باشد و چه گزینه ای بهتر از الهیار صیادمنش جوان و با  انگیزه که به سبب بازی در اروپا به مهاجم پخته تری تبدیل شده است و نشان داده چارچوب دروازه حریف را به خوبی می شناسد.

فارغ از بازگشت علیرضا بیرانوند به چارچوب دروازه که به نظر می رسد متنبه شده و متوجه شده که بند کفش او محکم نیست؛ ترکیب تیم ملی در بازی با لبنان بدون حضور یک بازیکن در پست غیر تخصصی است. امید نورافکن در همان پستی بازی می کند که در باشگاهش بازی می کند. در قلب خط میانی از بازیکنان تخصصی استفاده شده و هم چنین در سایر پست ها. همه اشتباهات در بازی با کره جنوبی در بازی با لبنان اصلاح شده است و حالا تیم ملی تا دقایقی دیگر می رود ارایه گر بازی خوبی در برابر لبنان باشد و با یک خاطره خوب بازی های مقدماتی جام جهانی را تمام کند

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها