|

علت تغییر محل بازی تیم ملی امید با پرسپولیس لو رفت!

پرسپولیس و تیم ملی امید امروز در حالی در زمین شماره دو کمپ به مصاف هم رفتند که قرار بود این بازی در ورزشگاه آزادی برگزار شود.

لینک کوتاه کپی شد

در حالی که پیش از این اعلام شده بود تیم ملی امید از صبح روز سه شنبه در ورزشگاه آزادی میزبان پرسپولیس است، روز گذشته محل برگزاری این بازی تغییر کرد و امروز شاگردان مهدی مهدوی‌کیا در زمین شماره دو کمپ تیم‌های ملی به مصاف پرسپولیس رفتند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ روز گذشته سایت‌فدراسیون دلیل این تغییر را برخی ناهماهنگی‌ها اعلام کرد اما امروز در حاشیه برگزاری بازی دوستانه تیم ملی امید و پرسپولیس، این خبر به گوش رسید که دلیل تغییر محل برگزاری بازی توقع مالی مدیران مجموعه ورزشی آزادی بوده است. گویا در فاصله یک روز تا برگزاری این بازی مدیران مجموعه آزادی قراردادی به ارزش ۲۰۰ میلیون تومان به فدراسیون فوتبال می فرستند و اعلام می کنند فدراسیون اگر می خواهد تیم ملی امید در ورزشگاه آزادی میزبان پرسپولیس باشد، باید مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان برای اجاره ورزشگاه پرداخت کند.

فدراسیون هم که در حال حاضر این توانایی مالی را ندارد، قید برگزاری بازی در آزادی را می‌زند و تیم ملی امید را در زمین شماره دو کمپ به مصاف پرسپولیس می‌فرستد. اگر این روایت صحت داشته باشد باید از مسئولان مجموعه ورزشی آزادی پرسید چرا زمین اصلی مجموعه را از تیم ملی امید دریغ کرده اند؟

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها