|

تیم ملی ایران با 26 بازیکن به قطر می رود!

در صورت موافقت فیفا تیم ملی فوتبال ایران به عنوان یکی از تیم های حاضر در جام جهانی 2022 با 26 بازیکن راهی دوحه خواهد شد.

لینک کوتاه کپی شد

فیفا تصمیم نهایی در این باره را بعد از نشست سرمربیان تیم های صعود کننده به جام جهانی اعلام خواهد کرد. نشستی که قرار است روز جمعه در دوحه برگزار شود. به این خاطر که اگر تیمی در اردوی خود با بازیکن کرونایی مواجه شد با کمبود بازیکن روبرو نشود و سریع بتواند بازیکن جایگزین کند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ مهمترین تصمیم در دوران کرونایی 5 تعویض به جای 3 تعویض بود که به نظر می رسد در فوتبال جا افتاده است و با ریشه کن شدن کرونا هم هم چنان تیم ها از آن استقبال و در نهایت فیفا آن را نهایی کند. قبلا اتحادیه اروپا در جام ملت ها تعداد بازیکنان تیم ها را از 23 بازیکن به 26 بازیکن افزایش داده بود و در کاپ آمریکا هم تیم ها فرصت پیدا کردند نام 28 بازیکن را در لیست قرار بدهند.

با اتخاذ این تصمیم تعداد بازیکنان روی نیمکت در جریان بازی افزایش پیدا نخواهد کرد اما در عوض تعداد بازیکنانی که برای هر بازی از لیست تیم خارج و روی سکوها می نشینند افزایش پیدا خواهد کرد. همان طور که اشاره شد اجرای این تصمیم به این خاطر است که تیم ها در صورت مواجه شدن با تست مثبت برخی از بازیکنان با کمبود بازیکن در اردوی تیم در دوحه مواجه نشوند.

اسکوچیچ هم به عنوان سرمربی تیم ایران  در نشست روز جمعه نظر خود را اعلام خواهد کرد و در صورت موافقت فیفا او نام 26 بازیکن را برای حضور در لیست تیم ملی فوتبال ایران تنظیم خواهد کرد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی