|

افشاگری آلگری از ماجرای عقد قراردادش با رئال مادرید!

سرمربی یوونتوس، مدعی شده که قبل از پیوستن به این تیم در تابستان گذشته با رئال به توافق رسیده بود.

لینک کوتاه کپی شد

آلگری در سال 2019 و علیرغم کسب 11 جام در پنج فصل از هدایت یوونتوس برکنار شد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ اما دو دوره ناموفق با حضور مائوریتزیو ساری و آندره‌آ پیرلو، مدیران یووه را مجاب کرد که بار دیگر با این مربی ایتالیایی همکاری کنند و همین باعث شد که او تابستان سال گذشته به نیمکت این تیم برگردد. 

آلگری در گفتگو با GQ درباره بازگشت به دنیای مربیگری اظهار داشت:« زمان درستی بود. من می‌توانستم زودتر برگردم اما این کار را به دلایل شخصی انجام ندادم. مادرم در سال 2018 از دنیا رفت، بنابراین نمی‌خواستم خیلی دور باشم. می‌خواست به پسرم و پدرم که شدیدا تحت تاثیر مرگ مادرم قرار گرفته بودند نزدیک باشم.»

این مربی ایتالیایی همچنین درباره بازگشت به یوونتوس اضافه کرد:« من تصمیم گرفتم به یووه برگردم چون رابطه بسیار خوبی با این باشگاه و مالکان آن دارم اما در عین حال می‌خواستم به پسرم که با مادرش در تورین زندگی می‌کند هم نزدیک باشم. من دوست دارم در نزدیکی کسانی که دوستشان دارم زندگی کنم.»

او فاش کرد که با رئال مادرید به توافق رسیده بود و گفت:« من تابستان گذشته قراردادی را با آنها امضا کرده بودم اما با پرز تماس گرفتم که به او بگویم به این تیم نخواهم رفت چون یوونتوس را انتخاب کرده بودم. او از من تشکر کرد. وقتی آنها در ماه می با من تماس گرفتند، هیچ تردیدی نداشتم.»

سرمربی یوونتوس در این باره ادامه داد:« هیچ حسرتی ندارم. مربیگری در میلان، یوونتوس و رئال مادرید از نظر حرفه‌ای عالی بود اما شما نمی‌توانید همه چیز را در زندگی داشته باشید. من خوشحالم که چهار سال سرمربی میلان بودم و حالا در یووه هستم. دو بار پیشنهاد رئال را رد کردم. اولین بار در حال مذاکره برای تمدید قرارداد با یووه بودم و به پرز گفتم که به آنیلی قول داده‌ام.»

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها