|

مهدی طارمی بمب نقل و انتقالات می سود؟!

خبر علاقه آث میلان به مهدی طارمی چند روزی است که منتشر شده است.

لینک کوتاه کپی شد

مهدی طارمی ستاره فوتبال ایران در دنیای حرفه‌ای فوتبال است. این موضوع دیگر برکسی پوشیده نیست که این بازیکن بوشهری، در حال حاضر بهترین بازیکن فوتبال ایران است. طارمی از زمانی که به پورتو پیوسته توانایی‌هایش را بیش از پیش بروز داده و همواره یکی از بخت‌های رسیدن به عنوان آقای گلی در لیگ پرتغال بوده است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فرارو؛ درخشش در پورتو و حفظ ریتم تقریبا باثبات در گلزنی، باعث شده تا حالا تیم‌های مهمی در دنیا برای دراختیار داشتن این مهاجم ایرانی تلاش کنند. همین روز گذشته بود که رسانه‌های ایتالیایی خبر از علاقه میلان به جذب مهدی طارمی داده و نوشته‌اند که او قرار است جایگزین زلاتان ابراهیموویچ در این باشگاه شود. طارمی بدون شک توانایی بازی کردن در میلان و باشگاه بزرگتر از میلان را هم را دارد، ولی مسئله‌ای که این خبر را پیچیده می‌کند ادعایی است که درباره رقم این بازیکن ایرانی مطرح شده است. ادعایی که می‌گوید باشگاه پورتو حاضر نیست بازیکن ایرانی‌اش را به رقمی زیر ۲۰ میلیون یورو بفروشد.

ارزش طارمی برای پورتو شاید بیش از این رقم هم باشد، ولی با توجه به اینکه این بازیکن به زودی ۳۰ ساله می‌شود بعید است با چنین رقمی بتوان او را فروخت. طارمی همین حالا که در اوج دوران حرفه‌ای‌اش است در سایت مرجع ترانسفرمارکت ۱۷ میلیون یورو قیمت گذاری شده که این رقم فراتر از چیزی است که در دنیای واقعی ثبت می‌شود. به هر روی درباره انتقال طارمی به میلان چندین موضوع مبهم است؛ اول اینکه بعید است پورتو به این سادگی مهاجم اصلی تیمش را از دست بدهد، دوم هم اینکه بعید است میلان با رقم مدنظر پورتو برای مهدی طارمی کنار بیاید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها