|

توهین زشت مورینیو به یک خبرنگار در کنفرانس خبری!

ژوزه مورینیو در جریان کنفرانس مطبوعاتی خود به یک خبرنگار با به کار بردن الفاظ زشت، توهین کرد.

لینک کوتاه کپی شد

سرمربی پرتغالی تیم فوتبال رم در جریان نشست خبری قبل از دیدار تیمش با سامپدوریا، از کلمات زننده ای در صحبت با یک خبرنگار استفاده کرد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از خبرورزشی؛ ماجرا زمانی شروع شد که خبرنگاران از مورینیو در مورد صحبت‌های اخیر مانچینی سرمربی تیم ملی ایتالیا در خصوص نیکولو زانیولو و نیمکت نشینی این بازیکن در دیدار اخیرا برابر لاتزیو پرسیدند. مانچینی سرمربی تیم ملی فوتبال ایتالیا در خصوص این ستاره تیم رم گفته است که زانیولو رویکرد خوبی در بازی‌های گروهی ندارد.

مورینیو در ابتدا به نرسیدن ایتالیا به جام جهانی اشاره کرد و گفت: «می‌ دانستم که این سوال را از من می‌پرسید. کاغذ را به شما نشان می‌دهم که نوشته بودم و به همی‌ن دلیل منتظر این سوال بودم. من اصلا نمی‌خواهم در مورد باخت و نرسیدن ایتالیا به جام جهانی صحبت کنم، زیرا این به من ربطی ندارد و غیر اخلاقی است.»

خبرنگاران در خصوص زانیولو و نظر مانچینی از مورینیو سوال پرسیدند و او اینطور جواب داد: «من فقط در مورد مسائل تیم خودم حرف می‌زنم و کاری به اتفاقاتی که در تیم ملی رخ می‌دهد ندارم. اگر در مورد زانیولو از من می‌ پرسید چرا از مربیان دیگر نمی‌ پرسید. مثلا تا حال از الگری پرسیده‌اید چرا برناردسکی نیمکت نشین است؟ از اینزاگی پرسیده‌اید که چرا ژکو در اینتر روی نیمکت می‌ نشیند؟ هر بازیکنی ممکن است روزی روی نیمکت نشین بشنید و زانیولو با توجه به استراتژی و شرایط تیم در بازی با لاتزیو نیمکت نشین شده بود، حالا هم به دلیل مصدومی‌ت در بازی مقابل سامپدوریا در ترکیب نیست.»

در ادامه این نشست خبری یکی از خبرنگاران در مورد سیستم ۲-۵-۳ مورینیو پرسید که با پاسخ تند سرمربی رم روبرو شد، مورینیو خطاب به این خبرنگار گفت: «انتظار داشتم که سوال سخت تری از من بپرسی. دیروز در رادیو صحبت‌های تو را می‌ شنیدم. خیلی تهاجمی‌ تر و خشن تر بودی. این چه سوال ساده ای بود؟ با این سوال به این نتیجه می‌ رسم که تو در رادیو شجاع و پرخاشگر هستی، اما اینجا روبروی من در شلوارت خرابی می‌کنی!»

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها