|

گل محمدی و آل کثیر بیخیال تصمیم خود نمی شوند!

ماجرای مصدومیت آل کثیر و عدم رضایت او به جراحی هنوز ادامه دارد.

لینک کوتاه کپی شد

از زمان مصدومیت عیسی آل‌کثیر در آخرین هفته‌های نیم فصل اول و بازی با پدیده در مشهد بیشتر از سه ماه می‌گذرد اما او هنوز متقاعد نشده که رباط صلیبی زانویش پاره شده و او مثل صدها بازیکنی که دچار این مصدومیت شده‌اند باید زانوی خود را به دست جراحان بسپارد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ایران ورزشی؛ عیسی در همان هفته‌های نخست مصدومیت و بعد از آنکه جواب MRI اش حکم به پارگی ACL زانوی او داده بود با مراجعه به یک پزشک سنتی در دزفول، زادگاهش به این نتیجه رسید که این پارگی نیست و می‌تواند به میدان برگردد. به همین خاطر او بعد از حدود یک ماه دست دست کردن به تمرینات پرسپولیس برگشت و تمرینات انفرادی‌اش را شروع کرد که ثابت کند سالم است و مشکلی ندارد.

* جلسه  یک ساعته با یحیی

عیسی طی دو ماه گذشته حضور پررنگی در تمرینات داشته و برای اینکه ثابت کند مشکلی در زانوی خود ندارد تن به تمرینات سخت و طاقت‌فرسا داده اما کادر فنی و در رأس آن یحیی گل محمدی راضی به پذیرفتن این بازیکن نیستند و معتقدند آل کثیر باید حتماً جراحی کند.

عیسی دو سه روز قبل صحبت مفصلی با یحیی گل محمدی داشت و در پی آن بود تا یحیی را متقاعد کند. او حدود یک ساعت با گل محمدی صحبت کرد و در تمام این مکالمه در پی آن بود که به او ثابت کند می‌تواند. عیسی اصرار دارد مشکلی ندارد و می‌تواند در اسکواد تیم باشد و در این 7 هفته باقیمانده به تیمش کمک کند اما یحیی متقاعد نشده است. یحیی در جلسه سرپایی با عیسی نظر بدنساز و تیم پزشکی را هم جویا شد و سر آخر به عیسی اجازه داد در تمرینات گروهی و اصلی تیم شرکت کند اما بعید است او را به لیست بازی با هوادار بیاورد.

 

*نتایج جی پی اس چه می‌گوید؟

آل کثیر اخیراً در تمرینات گروهی و آیتم‌های اصلی تمرین هم شرکت داده می‌شود اما جی‌پی‌اسی که حرکات او را ثبت کرده نشان می‌دهد زانویش در حرکت در مسیر مستقیم مشکی ندارد اما در چرخش‌ها شرایطش مساعد نیست. در عین حال بازیکنان پرسپولیس و هم‌تیمی‌های او در تمرین مراعات می‌کنند و سعی دارند برخورد سفت و سختی با این بازیکن نداشته باشند اما این وضعیت در مسابقه برای او پیش نخواهد آمد و هیچ کس مراعاتش را نخواهد کرد پس بازی دادن به بازیکنی با این شرایط از نظر کادر فنی پرسپولیس عقلانی و منطقی نیست.

کادر فنی پرسپولیس دوست دارد مهاجمی با کیفیت عیسی را که در تمام‌کنندگی و پرس مدافعان حریف فوق‌العاده است در کنار عبدی، پاکدل و تمیروف داشته باشد اما با این شرایط نه و به همین خاطر کشمکش‌های عیسی و یحیی همچنان ادامه دارد و به نظر می‌رسد فصل با همین منوال برای آل کثیر تمام شود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها