|

آخرین راهکار پاریس برای راضی کردن ام باپه!

مدیران باشگاه پاری سن ژرمن راهکاری جدید برای تمدید قرارداد کیلیان ام باپه در نظر گرفته اند.

لینک کوتاه کپی شد

قرارداد کیلیان ام باپه، مهاجم جوان تیم پاری سن ژرمن با این تیم در پایان فصل به پایان می رسد و تمام تلاش های مدیران باشگاه پاریسی برای تمدید تا به اینجا ناکام بوده است. این در حالی است که رئال مادرید آماده است تا با رسیدن تابستان این مهاجم را جذب کند و سران پاریسی حاضر به انجام هر کاری هستند تا این اتفاق نیافتد و ام باپه قراردادش را با پاری سن ژرمن تمدید کند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ بنا به ادعای اکیپ، آخرین راه کار سران پاری سن ژرمن برای تمدید قرارداد ام باپه پیشنهاد دادن کاپیتانی تیم به این مهاجم است. مدیران تیم پاریسی قصد دارند با این کار نشان دهند که او مهم ترین بخش از پروژه این باشگاه است و تیم قرار است در کنار او ساخته شود.

در حال حاضر مارکینیوش، مدافع برزیلی پاریسی ها بازوبند کاپیتانی را بر بازو می بندد و در صورت ماندن ام باپه، کاپیتانی از این بازیکن گرفته خواهد شد. سران پاری سن ژرمن تا آخرین لحظه برای تمدید قرارداد ام باپه تلاش خواهند کرد چرا که مالکان قطری این باشگاه می خواهند این مهاجم دستکم در سال منتهی به جام جهانی هر طور شده در پاریس بماند چون دوست دارند ام باپه به عنوان بازیکن پاری سن ژرمن پا به جام جهانی قطر بگذارد.

ام باپه تا به امروز برای دوری از حواشی و از بین نرفتن تمرکز تیم پاریسی از صحبت شفاف در مورد آینده اش امتناع کرده است اما انتظار می رود بعد از مشخص شدن سرنوشت قهرمانی پاری سن ژرمن در لیگ فرانسه، ام باپه در مورد آینده اش موضع مشخصی اتخاذ کند. گفته می شود سران رئال مادرید از همین حالا مطمئن هستند ام باپه در فصل آینده در این تیم توپ خواهد زد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی