|

کاپیتان با پرسپولیس تمدید می کند؟

تاکنون نام کاپیتان پرسپولیس در لیست بازیکنان تمدیدی فصل آینده قرار نگرفته است.

لینک کوتاه کپی شد

یحیی گل محمدی لیست نفراتی که می‌خواهد آنها را حفظ کند به باشگاه داده اما هنوز نام سید جلال حسینی را در این لیست قرار نداده است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ایسکانیوز؛ با توجه به این اتفاق به نظر می‌رسد که کاپیتان پا به سن گذاشته پرسپولیس باید به فکر ترک این باشگاه باشد.

البته اگر سید جلال حسینی بپذیرد که در فصل آینده نیز به مانند اکثر بازی‌های این فصل، تیمش را به عنوان بازیکن نیمکت نشین همراهی کند، این احتمال وجود دارد که گل محمدی با ماندن او موافقت کند. اما بسیار بعید است که کاپیتان پرسپولیس زیر بار این مسئله برود.

البته سیدجلال حسینی یک گزینه جذاب دیگر نیز پیش‌رو خواهد داشت‌؛ بازی در تیم شهرش ملوان و خداحافظی با پیراهن سفید. ملوان انزلی در حال حاضر صدرنشین مقتدر لیگ دسته اول و امید اصلی صعود به لیگ برتر محسوب می‌شود. مازیار زارع سرمربی این تیم نیز که رابطه صمیمانه‌ای با کاپیتان پرسپولیس دارد بارها اعلام کرده درِ باشگاه ملوان همیشه به روی سیدجلال حسینی باز است.

حال باید منتظر ماند و دید کاپیتان پرافتخار سرخپوشان که فوتبال حرفه‌ای خود را، از ملوان انزلی شروع کرده، چه تصمیمی برای آینده فوتبالی خود خواهد گرفت.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها