|

بهترین خبر ممکن برای استقلالی ها؛ سربازان آماده‌ی بازگشت!

باتوجه به اخبار رسیده هر دو بازیکن سرباز استقلال برای بازگشت دوباره به این تیم آماده می‌ شوند.

لینک کوتاه کپی شد

سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند، ۲ ستاره خط دفاعی استقلال اندکی بعد از نیم فصل مجبور شدند از استقلال جدا و راهی تیم ملوان شوند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فرارو؛ این دو که از ابتدای فصل درباره مشمول بودنشان حرف و حدیث زیادی وجود داشت نهایتا باشگاه ملوان را به عنوان مقصد برای سپری کردن دوران سربازی انتخاب کردند. به گزارش فرارو، با این حال از زمانی که این دو بازیکن راهی انزلی شده اند حتی یکبار هم برای ملوان به میدان نرفته اند. سرمربی ملوان گفته که استقلالی‌های تیمش شرایط روحی مناسبی ندارد و قصد ندارد از آن‌ها در ترکیب تیمش استفاده کند.

با این حال، اما حالا خبر می‌رسد هر دو بازیکن در پی بازگشت به استقلال هستند. اگرچه دیروز شایعاتی درباره بازگشت محمدحسین مرادمند مطرح شد، ولی امروز درباره سیاوش یزدانی هم موضوعی مطرح شده که نشان می‌دهد او آماده بازگشت به استقلال است. این موضوعی است که فرهیختگان به آن پرداخته و نوشته است: طبق شنیده‌ها مرادمند کار‌های مرتبط با معافیت را انجام داده و می‌گویند کارت او نیز صادر شده است و درصورتی‌که اتفاق خاصی رخ ندهد تا پایان فروردین به تمرینات استقلال اضافه خواهد شد، البته احتمال اینکه این موضوع تا خرداد ادامه‌دار شود هم وجود دارد. از سوی دیگر درباره یزدانی نیز شنیده می‌شود با حضور در کنکور دکتری و پذیرش اولیه، با ثبت‌نام در دانشگاه غیرانتفاعی می‌تواند از فرصت لازم برای به تعویق انداختن خدمت خود استفاده کند و به استقلال برگردد که باعث امیدواری آبی‌ها شده است.

آخرین اخبار باشگاه استقلال را در صفحه استقلال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها