|

(عکس) خاطره برد شیرین استراماچونی دوباره زنده شد!

اینتر پس از نزدیک به 10 سال موفق به کسب پیروزی و سه امتیاز در تورین شد.

لینک کوتاه کپی شد

اینتر در شبی که نمایش چندان خوبی برابر یوونتوس نداشته و البته دیداری جنجالی و پرتنش با حریف دیرینه خود داشت، با تک گل هاکان چالهان اوغلو به برتری دست یافته و اولین پیروزی خارج از خانه خود در سال 2022 را کسب کرد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ اینتر برای اولین بار از فصل 2008/09 در هر دو دیدار فصل خود در سری A مقابل یوونتوس شکست ناپذیر باقی مانده و به یک پیروزی و یک تساوی دست یافت. 

راتزوری همچنین اولین پیروزی بازی خارج از خانه خود مقابل بیانکونری را از نوامبر 2012 به دست آورده و بالاخره بعد از حدود یک دهه در تورین به برتری دست یافت. با این پیروزی، حالا اینتر تبدیل به اولین تیمی شده که توانسته در دو بازی خارج از خانه سری آ مقابل یوونتوس در ورزشگاه جدید این تیم که در سال 2011 افتتاح شد، به سه امتیاز دست یابد.

حدود 10 سال پیش اینتر که به تازگی همکاری خود با آندره‌آ استراماچونی را آغاز کرده بود، در تورین و در شرایطی که با یک گل عقب افتاده بود به برتری رسیده و 1-3 یوونتوس قدرتمند آنتونیو کونته را مغلوب کرد. بیانکونری در آن مقطع در استادیوم جدید خود در 49 بازی بدون شکست مانده و بالاخره برای اولین بار مقابل تیم کم ستاره استراماچونی جوان مغلوب شد. حالا سیمونه اینزاگی نیز در اولین فصل مربیگری خود در اینتر موفق شد بالاخره یوونتوس را در تورین شکست داده و البته تیمش را به کسب دومین اسکودتوی متوالی امیدوار نگه دارد.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها