|

حضور متهم شماره یک دربی 98 در ترکیب پرسپولیس!

مدافع چپ پرسپولیس در بازی امروز سعید آقایی خواهد بود.

لینک کوتاه کپی شد

سعید اقایی که در بازی با استقلال بازی قابل قبولی را به نمایش گذاشت، در آخرین لحظه هایی که پرسپولیس از حریف سنتی اش پیش بود در آستانه دروازه صاحب موقعیت فوق العاده ای شد که می توانست با یک پاس بغل پا یار کناری اش را صاحب موقعیت و پرسپولیس را صاحب گل دوم و پیروزی احتمالی کند. اما تصمیم گرفت با شوتی سنگین سینه آسمان را بشکافد تا استقلال بلافاصله به گل تساوی برسد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ همین موضوع باعث شد این بازیکن به رغم بازی خوبی که انجام داد به متهم اصلی تساوی پرسپولیس مقابل استقلال تبدیل شود.

بعد از بازی انتقادهای زیادی از این بازیکن انجام شد و البته از یحیی گل محمدی که چرا به بازیکن جوانی چون علی شجاعی که هرگاه در زمین حضور داشته عملکرد خوبی را به نمایش گذاشته میدان نمی دهد.

البته که یحیی گل محمدی در اقدامی تاریخی هرگز پاسخگوی اتفاقات، تصمیمات خود و سوال ها و ابهامات کارشناسان و اهالی فن درباره دربی نبود اما پیش بینی می شد در بازی با هوادار به سعید آقایی استراحت داده و علی شجاعی را همچون مهدی عبدی راهی میدان کند.

اما خبرهای دریافتی از اردوی پرسپولیس حکایت از آن دارد که آقایی در بازی امروز هم مرد اول یحیی در منطقه چپ خط دفاعی پرسپولیس خواهد بود و به همراه علی نعمتی، فرشاد فرجی و رامین رضایان خط دفاع 4 نفره سرخ ها را مقابل هوادار تشکیل خواهند داد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها