|

مشکل بزرگ فرهاد مجیدی در انتهای فصل!

استقلال در سالهای اخیر ستاره‌هایی چون تیام، امید ابراهیمی، مجید حسینی، مهدی قائدی، جباروف، مسعود ریگی و … را در نقل و انتقالات از دست داد

لینک کوتاه کپی شد

در پایان این فصل هم استقلال با دردسر  اتمام قرارداد بازیکنانش مواجه خواهد شد. اگر چه فرهاد مجیدی در ابتدای این فصل با ورود مستقیم به نقل و انتقالات استقلال عامل ماندن بازیکنانی چون سیاوش یزدانی، حسین حسینی، آرش رضاوند،ارسلان مطهری و اضافه شدن بازیکنانی مثل قاسمی‌نژاد، سلمانی، نیک نفس، یامگا و ژستد و شد اما تعدادی از بازیکنان استقلال در پایان فصل قرارداشان با این باشگاه به پایان می‌رسد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از پارس فوتبال؛ وریا غفوری، محمد دانشگر، روزبه چشمی، سعید مهری، آرمان رمضانی، عارف غلامی، حسین مرادمند، روز به چشمی و سیلوای برزیلی بازیکنانی هستند که تنها تا پایان لیگ بیست و یکم با استقلال قرارداد دارند و می‌توانند از این تیم جدا شوند.سیلوا به تازگی و تا پایان همین فصل با استقلال قرارداد کوتاه مدت بست و چشمی نیز در هفته‌های ابتدایی لیگ با قرارداد یک ساله به این تیم اضافه شد. حسین مرادمند هم مدافعی است که در صورت بازگشت به استقلال تنها تا پایان همین فصل با این باشگاه قراردا دارد. 

بازیکنانی چون علیرضا رضایی، مهدی مهدی پور، جعفر سلمانی، ابوالفضل جلالی، صالح حردانی، زبیر نیک نفس، امیر حسین حسین زاده، ژستد، یامگا، آمانوف، رضا آذری و سبحان خاقانی با استقلال قرارداد دارند و فصل آینده هم در این تیم حضور دارند.

به این ترتیب باشگاه استقلال برای حفظ ۹ ستاره تاثیرگذار تیمش باید اقدامات لازم را انجام بدهد هر چند مجیدی هنوز در خصوص فصل آینده تصمیم گیری خاصی انجام نداده است. در این بین نفراتی چون آرش رضاوند و امین قاسمی‌نژاد در نیم فصل از جمع آبی پوشان جدا شدند که بازگشت آنها منوط به درخواست سرمربی این تیم است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی