|

به این خاطر گل محمدی باید از مربیان استقلالی بترسد!

پیشکسوت پرسپولیس: تیم‌هایی که سرمربی استقلالی دارند برای خوشحال کردن هواداران و با آینده نگری برای رسیدن به نیمکت این تیم بابر پرسپولیس…

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از روزنو؛ بهزاد داداش زاده، بازیکن اسبق تیم ملی و پرسپولیس درباره دیدار تیم‌های تهرانی پرسپولیس و هوادار در هفته بیست و چهارم لیگ برتر، همچنین قرعه کشی جام جهانی و حضور علی دایی به عنوان نماینده ایران در این مراسم اظهاراتی را مطرح کرد.

شرایط پرسپولیس برای بازگشت به لیگ برتر را چطور ارزیابی می‌کنید؟

پرسپولیس در مسابقه دربی فوتبال خوبی ارائه کرد و یک تیم متفاوت بود. البته به طور کلی این دربی با مسابقات قبلی پرسپولیس و استقلال تفاوت داشت اما مساوی پرسپولیس مقابل استقلال با توجه به شرایط امتیازی این تیم با رقیبش تا حدی آرامش را از این تیم گرفت. قطعاً آن حواشی و اتفاقات روی این بازی تاثیر خواهد داشت.

منظورتان بازی با هوادار است؟

تیم هوادار چند بازیکن استقلالی دارد و از همه مهمتر اینکه سرمربی اش رضا عنایتی، یکی از بازیکنان سابق استقلال و از چهره‌های محبوب طرفداران این تیم است. به طور کلی هوادار در این فصل مقابل تیم‌های بزرگ خوب نتیجه گرفته. گرچه همه مقابل پرسپولیس انگیزه دارند اما قطعاً تیم‌هایی که سرمربی شان استقلالی است برای خوشحال کردن طرفداران استقلال و شاید با توجه به اینکه نیم نگاهی هم به نیمکت تیم استقلال دارند تا شاید روزی سرمربی این تیم شوند، می‌آیند و با تمام توان، تیمشان را به مصاف پرسپولیس می‌فرستند.

مربیان استقلالی دوست دارند جلوی پرسپولیس قدعَلم کنند/ بدرفتاری با دایی‎ها باعث پناهندگی آنها می شود/ هنوز نمی دانیم قصدمان از رفتن به جام‎جهانی چیست!

چطور؟

نمونه‌اش بازی تیم علیرضا منصوریان بود. صنعت نفت به همه می‌باخت ولی دیدیم جلوی پرسپولیس چطور قد علم کرد و پرسپولیس را شکست داد. به خاطر همین این بازی و این مدل مسابقات برای پرسپولیس اهمیت بیشتری دارد و باید با دقت عمل بالاتری به زمین برود تا همچنان به عنوان تیم دوم برتر جدول باقی بماند و منتظر لغزش استقلال باشد.

به نظر شما استقلال امتیاز از دست می‌دهد؟

نگاهی به حریفان استقلال تا پایان فصل مشخص می‌کند این تیم با رقبای سرسختی مثل سپاهان، آلومینیوم اراک، مس رفسنجان و فولاد خوزستان بازی دارد. قطعاً این دیدارها برای استقلال آسان نخواهد بود و نمی‌تواند همه را ببرد. بنابراین پرسپولیس چاره‌ای جز کسب پیروزی در هفت مسابقه آخرش ندارد تا شانسش را برای قهرمانی زنده نگه دارد.

با توجه به سبک هجومی‌تیم هوادار، به نظر شما گل زدن به این تیم برای پرسپولیس راحت تر نیست؟

ما نمی‌توانیم خودمان را گول بزنیم. فوتبال امروز ایران فاقد گلزن است. نگاهی به جدول گلزنان و مشخص می‌کند نفرات اول و دوم این جدول خارجی هستند و این برای ما بد است که فقر گلزن داریم. در حالی که در فوتبال امروز دنیا گل زدن راحت تر از گل نزدن است. این وضعیت در فوتبال ایران برعکس است. بنابراین ممکن است در بازی پرسپولیس و هوادار گل‌ها روی ضربات ایستگاهی یا کاشته بدست بیاید. اما پرسپولیس باید بتواند در این بازی نتیجه لازم را بگیرد.

مربیان استقلالی دوست دارند جلوی پرسپولیس قدعَلم کنند/ بدرفتاری با دایی‎ها باعث پناهندگی آنها می شود/ هنوز نمی دانیم قصدمان از رفتن به جام‎جهانی چیست!

درباره قرعه کشی جام جهانی و همگروهی ایران با انگلیس و آمریکا چه صحبتی دارید؟

به نظرم قرعه تیم ایران نسبت به قرعه ژاپن بهتر است. ولی باید دید، دیدگاه تیم ملی ما از حضور در این مسابقات چیست. آیا می‌خواهیم فقط حضور داشته باشیم؟ می‌خواهیم برویم و پاداش حضور در جام جهانی را بگیریم و برگردیم؟ آیا عده‌ای دلال می‌خواهند پنج یا شش بازیکن خودشان را در لیست نهایی وارد کنند تا قرارداد فصل بعدشان دو برابر شود؟ اینها همه بستگی به نوع نگاه فدراسیون فوتبال به این مسابقات دارد. اینکه آیا ما می‌خواهیم یک مربی ایرانی روی نیمکت بنشیند یا با همین اسکوچیچ برویم؟ بنابراین چون ما در بحث تیم ملی تکلیف خودمان را با این تیم مشخص نکرده ایم نمی‌توانیم نظر قطعی درباره حریفانمان بدهیم.

اتفاق ویژه در مراسم قرعه کشی جام جهانی چه بود؟

قطعا حضور علی دایی بود. علی دایی افتخار فوتبال جهان، آسیا و البته ایران است. در این شکی نیست ولی باعث تاسف و تعجب است که ما در داخل کشورمان قدر این اشخاص را نمی‌دانیم. خارجی‌ها قدرشان را می‌دانند ولی ما در ایران وقتی می‌خواهیم درباره دایی حرف بزنیم عده‌ای ناراحت می‌شوند. بعد می‌گوییم چرا فلان ورزشکار پناهنده شد و از ایران رفت؟ وقتی قدر داشته‌هایمان را ندانیم تعدادی از آنها سرخورده می‌شوند و می‌روند و تعدادی دیگر هم که می‌مانند با غم و اندوه زندگی می‌کنند. این همه کج سلیقگی تاکی؟ متاسفانه مادامی‌که مافیا در فوتبال دست دارد وضعیت همین است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی