|

ادعای عجیب مطهری؛ داور ها می‌ خواهند بازی پرسپولیس مساوی شود!

باوجود تساوی برابر هوادار و کم شدن شانس قهرمانی پرسپولیس، مربی این تیم مدعی شده که سرخپوشان همچنان برای رسیدن به قهرمانی تلاش می کنند.

لینک کوتاه کپی شد

حمید مطهری پس از تساوی بدون گل پرسپولیس مقابل هوادار اظهار داشت: با این شروع می‌کنم که اگر این سبک فوتبال است که هوادار انتخاب کرده، من اصلاً راجع به تیم حریف حرفی ندارم! فقط می‌گویم ما باید شرایط‌مان را بهتر می‌کردیم. تمام مدل‌های حمله را تمرین کرده بودیم. همه شکل موقعیت داشتیم، توپ‌ها را به کناره‌ها بردیم و موقعیت ایجاد کردیم، ولی گل نزدیم.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فرارو؛ وی ادامه داد: اگر آن گل توسط مهدی عبدی زده می‌شد اصلاً شرایط بازی تغییر می‌کرد. زمانی که دیدند از کناره‌ها فشار می‌آوریم با نفرات پرتعداد آنجا را پر کردند. شروع کردیم به بازی بین مدافعان و شوتزنی؛ دروازه‌بان‌شان خیلی خوب کار کرد و چند موقعیت ما را گرفت. در نهایت این یک سبک است که هوادار انتخاب کرده. فوتبالی که ما بازی کردیم خیلی خوب و رو به جلو بود؛ منتهی توپ‌های ما وارد گل نشد. اگر گل می‌شد شرایط خیلی متفاوت بود. در نهایت ما به همه سبک‌ها احترام می‌گذاریم.

مربی تیم پرسپولیس درباره قضاوت حمید حاج‌ملک در این دیدار تصریح کرد: فقط چون سؤال کردید حرف می‌زنم، وگرنه خدا را شاهد می‌گیرم نمی‌خواستم در مورد داوری حرف بزنم. نمی‌دانم داوران چرا در هفته‌های اخیر دوست دارند بازی پرسپولیس مساوی دربیاید! اصلاً در مورد داوری صحبت ندارم. فقط یک نکته می‌گویم. تو را به خدا اگر اشتباه کردم بگویید. نیمه اول سه دقیقه وقت اضافه داشت؟ من خدا را شاهد می‌گیرم نمی‌خواستم در مورد داوری حرف بزنم، چون اگر حرف بزنم می‌گویند آقا، قوی‌تر از بهانه‌هایت باش! من که بهانه نمی‌آورم، مسئولیت با من است. این واقعیت است که اتفاق افتاده. من فقط یک نمونه را مثال زدم.

مطهری همچنین یادآور شد: سبک بازی تیم مقابل در دقایقی تیم ما را تحت تأثیر قرار داد. به نظرم سبک تیم حریف، تیم مقابل را عصبی می‌کند. البته ما این را گوشزد کردیم که تیم بزرگی مثل پرسپولیس نباید تحت تأثیر قرار بگیرد. من به بچه‌ها گفتم، آنها دنبال این شرایط بودند، ولی یک تیم بزرگ باید بزرگی خودش را نشان دهد. بله! ما در دقایقی از بازی تحت تأثیر حریف قرار گرفتیم و تمرکز بازیکنان ما را به‌هم زدند. ما گوشزد کرده بودیم، ولی متأسفانه در دقایقی بچه‌ها عصبی شدند و تمرکز لازم را نداشتند.

وی در ادامه درباره اینکه تساوی مقابل هوادار، پرسپولیس را از هدف خود برای قهرمانی دور کرده است، عنوان کرد: من همیشه گفتم ما تسلیم نمی‌شویم. اصلاً در خون پرسپولیس است؛ جنگیدن برای قهرمانی. ما ادامه می‌دهیم و باید بجنگیم و این وظیفه ماست. ما حرفه‌ای هستیم و لیگ را باید پُرقدرت ادامه دهیم و ان‌شاءالله ببینیم نتایج تیم‌های دیگر چه خواهد بود. ما با قدرت به کارمان ادامه می‌دهیم و در هفت هفته ممکن است اتفاقات زیادی بیفتد.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد وضعیت حامد لک و اینکه گفته می‌شود او با یحیی گل‌محمدی به دلیل حضور در ترکیب اصلی دچار اختلاف شده است، توضیح داد: اصلاً بحثی نبوده است. من قبلاً هم گفتم، ما اصلاً اجاره نمی‌دهیم کسی بحث کند. بازیکن اصلاً اجازه ندارد بحث کند. اینکه گفتند با گل‌محمدی درگیر شده است، اصلاً چنین اجازه‌ای نمی‌دهیم. هر کسی به وظیفه خودش آگاه است و می‌داند در پرسپولیس باید چه کاری انجام دهد. حامد هم یک اشتباهی کرده و از تمرین گروهی منع شده است. در کل چنین چیزی نبوده است و ما اصلاً اجازه چنین اتفاقی نخواهیم داد، چون همه چیز در تیم ما براساس احترام است.

مطهری ادامه داد: متأسفانه حامد لک تمرکزش پایین آمده بود و شاید این تلنگری برای او باشد تا شرایطش بهتر شود. مربیان همیشه با این چالش‌ها رو‌به‌رو هستند و این یک راهکار است و شاید یک تلنگر به بازیکن خورده شود تا شرایط بهتری پیدا کند.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها